// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵

شایعه: بازی Fable 4 با انتشار یک تریلر در رویداد ایکس باکس سری ایکس معرفی می‌شود

طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌‌رسد که بازی Fable 4 قرار است با انتشار یک تریلر در طی رویداد ایکس ‌باکس سری ایکس معرفی شود و شامل نمایش دمو گیم‌پلی بازی نخواهد بود.

روز پنج‌شنبه ۲ مرداد ما قرار است شاهد برگزاری رویدادی مهم توسط مایکروسافت باشیم که در آن به نمایش بازی‌های کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس خواهد پرداخت. یکی از بازی‌هایی که شایعات زیادی درباره‌ی ساخت آن در فضای مجازی منتشر شد، توسعه‌ی بازی Fable 4 توسط استودیو پلی‌گراند گیمز، خالق سری بازی Forza Horizon، بود.

کاربری با نام Klobrille که پیش از این شایعات دیگری را نیز در این‌باره منتشر کرده بود، بیان کرد که نباید انتظار داشت قسمت جدید بازی Fable با نمایش دمو گیم‌پلی بازی معرفی شود. او گفت: «من فکر می‌کنم کسی نباید انتظار داشته باشد که معرفی بازی Fable مانند بازی Halo Infinite همراه‌با نمایش گیم‌پلی همراه شود.» طبق گفته‌های او نظر می‌رسد که معرفی بازی احتمالا شبیه به معرفی بازی Horizon: Forbidden West توسط سونی خواهد بود. او در این‌باره گفت: «من حدس می‌زنم که تریلر بازی Fable 4 یک تریلر In-Engine خواهد بود تا به‌صورت حدودی نشان دهند که ما باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم.»

از سال گذشته، شایعاتی متعددی راجع به جزئیات دنیا و مبارزات نسخه‌ی جدید سری Fable منتشر شده است و حتی یک بار هم صفحه این بازی در میکسر ظاهر شد، اگرچه هیچ چیزی از این بازی نمایش داده نشد. همچنین چندی پیش مایکروسافت در تاریخ ۶ تیر ماه، نام تجاری Fable را دوباره تمدید کرد که به احتمال معرفی بازی قوت می‌بخشد. به نظر می‌آید برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر فقط باید منتظر بمانیم.

رویداد ایکس‌باکس سری ایکس از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲ مرداد (۲۳ ژوئیه) آغاز خواهد شد و یکی از مهم‌ترین نمایش‌های آن هم متعلق به نمایش گیم‌پلی بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) خواهد بود که طرفداران پرشمار این مجموعه بی‌صبرانه منتظر آن هستند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده