نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶

تصاویر مفهومی فاش شده احتمالا به بازی Fable 4 اشاره دارند

شایعات مربوط به ساخت بازی Fable 4 توسط استودیو Playground Games باری دیگر با انتشار تصاویری مفهمومی از این بازی قوت گرفت.

طبق آخرین اخبار بازی، تصاویری مفهومی از بازی Fable 4 در فضای مجازی منتشر شده‌اند که به شایعات مربوط به ساخت این بازی توسط استودیو Playground Games دامن می‌زنند. این تصاویر اندکی پس از انتشار پاک شدند اما برخی از کاربران توانستند تا پیش از پاک شدن، آن‌ها را مشاهده و منتشر کنند.

کاربر توییتری به نام Klobrille اخیرا توانست تا در سایت ArtStation به آثاری از هنرمندی برزیلی به نام Rodrigo Idalino دست پیدا کند. در میان این آثار، تصاویری مفهمومی و جذاب وجود داشتند که به نظر می‌رسد مربوط به بازی Fable 4 باشند. شایعه ساخته شدن این بازی توسط استودیو Playground Games (خالق سری بازی Forza Horizon) چند وقتی است که به گوش می‌رسد. طی چند ساعت، آثار یاد شده از صفحه‌ی خالق آن پاک شدند اما تا پیش از آن، طرفداران توانستند تا آن‌ها را در دسترس عموم قرار دهند. 

تصاویر منتشر شده، طراحی‌هایی از شخصیت زنی در بازی را به نمایش می‌گذارند که به نظر شخصیتی اجتماعی و شاد است و شباهت ظاهری زیادی به ان هاتاوی، بازیگر معروف دارد. پدر او به احتمال زیاد صیادی است که به او راه رسم ساخت انواع طناب و گره‌ها را می‌آموزد. Idalino برای طراحی لباس‌های این شخصیت به طور واضح از پوشش زنانه در اروپای قرن ۱۶ الهام گرفته است و به دنبال ارائه‌ی پوششی بوده است که این شخصیت حس یک قاتل را (البته بدون لباس مبدل برای پنهان شدن) به مخاطبان بدهد. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در پایین مشاهده کنید. 

Fable 4

Fable 4

Fable 4

تا پیش از این نیز شایعات مختلفی از ساخته شدن بازی Fable 4 توسط استودیو Playground Games به گوش می‌رسید و باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت چه زمانی را برای معرفی رسمی این بازی مناسب خواهد دانست. 

نظر شما راجع به ساخته شدن بازی Fable 4 چیست و اگر این شایعه‌های مربوط به این بازی رنگ واقعیت به خود بگیرند، علاقه دارید تا چه ویژگی‌هایی را درون بازی ببینید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده