نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

تور مجازی به درون استودیوی سی دی پراجکت رد توسط گوگل مپس فراهم شد

اگر از طرفداران استودیوی بازی‌سازی CD Projekt Red هستید و دوست دارید شانس دیدن محیط شرکت مورد علاقه خود را به‌دست آورید، گوگل مپس به‌تازگی این امکان را برای شما فراهم کرده است.

 سال ۱۹۹۴ در پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور لهستان یعنی ورشو دو فروشنده بازی‌های ویدیویی شرکتی به‌نام CD Projekt SA تأسیس کردند؛ شرکتی که در ابتدا با هدف انتشار بازی‌های ویدیویی خارجی برای گیمرهای داخل کشور لهستان شروع به کار کرد. رفته‌رفته اما در سال ۲۰۰۲ بخشی به این شرکت اضافه شد که امروزه تحت عنوان CD Projekt Red شهرت جهانی پیدا کرده و در نقش بازی‌ساز و تولید کننده فعالیت می‌کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این استودیوی خوش آوازه با ساخت و عرضه سری The Witcher، توانست جایگاه ویژه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی برای خود پیدا کرده و موفق به کسب جوایز متعددی شود. حال باتوجه به نزدیک شدن به زمان انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم یعنی Cyberpunk 2077، بار دیگر توقع و انتظار از این استودیوی لهستانی به اوج خود رسیده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌لطف پیشرفت تکنولوژی ساعاتی پیش خبر خوشی برای طرفداران دوآتیشه استودیوی سی دی پراجکت رد منتشر شد. افرادی که خود را جزو علاقه‌مندان به این استودیو و آثار ساخته شده توسط آن می‌دانند، با استفاده از سرویس گوگل مپس (Google Maps) می‌توانند از محیط و فضای داخلی این شرکت دیدن کنند.

فضای داخلی استودیوی CD Projekt Red خالق بازی ویچر 3

اگر وارد گوگل مپس شده و محل استودیوی سی دی پراجکت را در شهر ورشو پیدا کرده، می‌توانید به‌صورت مجازی محل اتاق‌ها، تزیینات دیوارها و کف و هرآنچه علاقه دارید را تماشا کنید. به‌عنوان مثال باتوجه به تصویر منتشر شده، دیوار بخش پذیرش از جوایز و مجله‌هایی با طرح روی جلد این استودیو زینت‌بخش شده است.

این امکانی که اخیرا ایجاد شده است، قطعا برای عاشقان صنعت بازی‌های ویدیویی مخصوصا طرفداران این استودیوی لهستانی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود. پس شما هم پس از گشت‌وگذار در فضای استودیو و لذت بردن از آن، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده