// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بخش چندنفره Cyberpunk 2077 احتمالا پس از سال 2021 عرضه می‌شود

پس از تاخیر Cyberpunk 2077، استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که بخش چندنفره این بازی پس از سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

شب گذشته بود که بازی Cyberpunk 2077 تاخیر خورد و عرضه بازی به شهریور ماه ۹۹ منتقل شد. در ادامه سوالی که به‌وجود آمد، این بود که با این حساب حالت چندنفره Cyberpunk 2077 در چه زمانی عرضه می‌شود؟ باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و گزارشی که IGN منتشر کرده، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، اعلام کرده است که به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار بخش چند نفره این بازی نخواهیم بود.

میخاییل نواکوفوسکی، عضو هیئت مدیره سی‌دی پراجکت رد، در جریان کنفرانس با سرمایه‌گذاران، اعلام کرده که:

باتوجه‌به عرضه بازی Cyberpunk 2077 در سپتامبر و اتفاق‌هایی که انتظار می‌رود پس از آن رخ دهد، بعید به نظر می‌رسد که بخش چندنفره بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. 

نواکووسکی در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که بازی AAA دیگری که درکنار سایبرپانک 2077 روی آن کار می‌کردند، درواقع حالت چندنفره این بازی بوده است. همچنین مشخص شده است که با درنظر گرفتن نسل آینده کنسول‌های بازی، تمرکز آن‌ها برای Cyberpunk 2077 روی نسل فعلی است. در گذشته مشخص شده بود که بخش چندنفره سایبرپانک 2077 پس از بازی اصلی در دسترس قرار می‌گیرد و باتوجه‌به تاخیر  سایبرپانک 2077، عرضه دیرتر بخش آنلاین دور از انتظار نیست.

همچنین سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده که با عرضه بخش چندنفره، بسته الحاقی‌های رایگانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بااین‌حساب بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۹۹ (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده