// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

ادای احترام اعضای استودیو سی دی پراجکت رد به هیدئو کوجیما در بازی Cyberpunk 2077

باتوجه‌به انتشار تصویری جدید از سوی اکانت‌های رسمی سی‌دی پراجکت در شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد که ممکن است هیدئو کوجیما در قالب حضور افتخاری، یکی از کاراکترهای جهان «سایبرپانک 2077» باشد.

باتوجه‌به انتشار نسخه‌ی پی سی بازی Death Stranding که نمرات خوبی دریافت کرد و در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های استیم جا خوش کرده است، استودیوهای متعددی به کوجیما پروداکشنز تبریک گفتند. یکی از این استودیوها هم سی دی پراجکت، خالق سه‌گانه‌ی «ویچر» بود که تصویری واقعی از کوجیما درکنار نسخه‌ی شبیه‌سازی‌شده‌ی او در جهان بازی Cyberpunk 2077 را تحویل مخاطب‌ها داد. در این تصویر هیدئو کوجیما سوار بر یک موتورسیکلت به سبک تصویرسازی‌های فیلم «آکیرا» است.

در هر حالت بازی «سایبرپانک 2077» بالاخره روز پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۹ خورشیدی (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) منتشر می‌شود و شاید بتوانیم با گشت‌وگذار کافی در جریان آن، هیدئو کوجیما را هم بیابیم. بالاخره کوجیما شخصا علاقه‌ی زیادی به قرار دادن نکات پنهان‌شده و حضورهای افتخاری در بازی‌های خود دارد و با این جنس از کارها برخورد خوبی می‌کند. سی‌دی پراجکت هم پیش‌تر از پوشیدن لباس‌های «سایبرپانک 2077» توسط کوجیما در محافل عمومی که به تبلیغات آن یاری می‌رساند، تشکر کرد.

هیدئو کوجیما با ژاکت زرد سوار موتور قرمز آکیرا در بازی سایبرپانک 2077

خالق سری بازی Zone of the Enders، ماجراجویی‌های تحسین‌شده‌ای مانند «اسنچر» (Snatcher) و «پلیس‌ناتز» (Policenauts)، بازی ترسناک .Silent Hills P.T، «متال گیر»های دوران‌ساز و «دث استرندینگ»، نام بزرگی در صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. هیدئو کوجیما دست‌کم ۳۵ سال اخیر را مشغول ساخت بازی‌هایی بوده است که تعداد قابل توجهی از بازی‌سازهای شناخته‌شده‌ی امروز، برخی از آن‌ها را اصلی‌ترین منابع الهام خود می‌دانند.

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 با انتشار تصویر بالا در پیامی رسمی نوشتند:

از توکیو تا نایت‌سیتی؛ عجب سواری معرکه‌ای! به خاطر انتشار نسخه‌ی PC «دث استرندینگ» به شما تبریک می‌گوییم؛ هم به کل تیم و هم به خود کوجیما-سان!


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده