نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

برای تجربه رایگان بازی Ghost Recon Breakpoint تا فردا فرصت باقی است

Ghost Recon Breakpoint تا فردا دوشنبه روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی به‌صورت رایگان قابل دریافت است.

همان‌طور که قبلاً نیز در خلال اخبار رویداد Ubisoft Forward اطلاع‌رسانی شده بود، یوبیسافت (Ubisoft) همزمان با اضافه کردن قابلیت هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی در آپدیت جدید بازی Ghost Recon Breakpoint، این بازی را تا تاریخ بیستم ژوئیه برای تمامی پلتفرم‌ها رایگان کرده است.

اواسط هفته گذشته بود که یوبیسافت رسماً از قابلیت هم‌تیمی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) در بازی Ghost Recon Breakpoint رونمایی کرد. آپدیت جدید شوتر تاکتیکال یوبیسافت تقریباً ۹ ماه بعد از تاریخ انتشار این بازی در اکتبر ۲۰۱۹ عرضه می‌شد. از حالا به بعد بازیکنان می‌توانند با حداکثر سه هم‌تیمی مبتنی بر هوش مصنوعی بازی، در مأموریت‌های مختلف Breakpoint شرکت کرده و کنترل موقعیت‌های استراتژیک آن را در دست بگیرند.

در بازی، به‌طور کلی پنج دستور مختلف برای هدایت و فرماندهی هم‌تیمی‌ها تعبیه شده است. این نیروها براساس کلاس و سلاح‌های مورد استفاده خود به شیوه‌های مختلفی اقدام به کمک در انجام مأموریت می‌کنند. ضمن اینکه اگر در حین عملیات اتفاقی برای شخصیت شما در بازی بیافتد، نجات دادن و بازگرداندن بازیکن به جریان بازی اولویت اول هم‌تیمی‌ها خواهد بود. به‌علاوه اینکه شما می‌توانید ظاهر و تجهیزات همراهان خود را به‌طور کامل شخصی‌سازی کنید.

قابلیت هم تیمی های مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی Ghost Recon Breakpoint

Ghost Recon Breakpoint برخلاف Wildlands شروع چندان موفقیت‌آمیزی نداشت. این بازی از همان ابتدا به‌دلیل ضعف عملکرد هوش مصنوعی و همچنین روایت داستانی ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته و موفق به سودآوری مد نظر یوبیسافت نشد. بااین‌حال، Breakpoint رفته رفته به یک بازی بهتر و کامل‌تر تبدیل شده و بسیاری از مشکلات آن به وسیله‌ی آپدیت‌های پیوسته برطرف شده است. لذا تجربه رایگان این بازی در هفته‌ی جاری، فرصت مناسبی برای آشنایی با گیم‌پلی و ویژگی‌های خاص این بازی بود تا افراد در صورت تمایل نسبت به خرید دائمی آن اقدام کنند.

آخر هفته رایگان بازی Ghost Recon Breakpoint از روز پنج‌شنبه برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی آغاز شده و تا فردا، دوشنبه ۲۰ ژوئیه ادامه خواهد داشت. در طول مدت این دوره، بازیکن به تمامی قسمت‌های بازی دسترسی خواهد داشت. ضمن اینکه در صورت خرید بازی بعد از پایان این دوره، روند پیشرفت شما در جریان بازی ذخیره خواهد شد.

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر در پی‌سی و استیدیا به تجربه این بازی می‌پردازید، می‌توانید با عضویت در سرویس +Uplay به بیش از ۱۰۰ بازی یوبیسافت از جمله Ghost Recon Breakpoint دسترسی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده