// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Killing Floor 2 همراه دو بازی دیگر هفته آینده به رایگان در اپیک گیمز استور قرار می‌گیرد

سه بازی Killing Floor 2 ،The Escapists 2 و Lifeless Planet: Premier Edition را می‌توانید هفته‌ی آینده به‌صورت رایگان از اپیک گیمز استور دریافت کنید.

شرکت اپیک گیمز به‌تازگی فهرست بازی‌های رایگان هفته‌ی آینده‌ی فروشگاه خود را اعلام کرده است و شما می‌توانید این سه بازی را از تاریخ ۱۹ تیر تا تاریخ ۲۶ تیر به‌صورت رایگان از این فروشگاه دریافت کنید.

بازی Killing Floor 2 از استودیو Tripwire Interactive که در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار شد، نسخه‌ای از اروپا را به نمایش می‌گذارد که توسط کلون‌های قاتلی به نام Zeds که توسط عناصر سرکش شرکت Horzine ساخته شده‌اند، اشغال شده است. این بازی شامل حالت بازی ۶ نفره کواپ و ۱۲ نفره در مقابل Zed می‌شود. جدیدترین به‌روزرسانی این بازی با نام Perilous Plunder در ماه ژوئن منتشر شد و شامل یک نقشه جدید، zedهای تابستانی و محتویات جدید تابستانی مانند اضافه شدن اسلحه‌های مختلف می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آپدیت جدید این بازی را تماشا کنید.

در بازی The Escapists 2 از استودیو تیم 17 (Team17) شما باید از زندان فرار کنید. همانند یک زندان واقعی، شما باید قوانین زندان را رعایت کنید، در فراخوان‌ها شرکت کنید، کار کنید و کارهای روزمره را در حین نقشه کشیدن برای فرار انجام دهد. شما باید خلاق باشید و ابزارهای محدود در دسترس مثل اشیاء روزمره‌ای مانند صابون و جوراب را برای تهیه سلاح‌ها و ابزارهای جدید تلفیق کنید. شما حتی می‌توانید چنگال‌هایی را از سالن غذاخوری به منظور کندن یک تونل برای فرار به سرقت ببرید. شما در این بازی می‌توانید انتظار ۱۱ زندان مختلف، بیش از ۳۰۰ قابلیت شخصی‌سازی، زندان‌های چند طبقه و موارد دیگری را داشته باشید.

بازی Lifeless Planet: Premier Edition یک بازی اکشن و ماجراجویی است که شما در آن به‌عنوان یک فضانورد در یک سیاره دوردست به‌دنبال نشانه‌های حیات هستید. در این بازی، شما یک شهر متروکه روسی را کشف خواهید کرد و با یک زن جوان مرموز که شما را از یک پدیده کشنده نجات می‌دهد آشنا خواهید شد. در این بازی شما با دنبال کردن این کاراکتر زن برای عبور از زمین‌های خطرناک پر از موجودات کشنده، از ۲۰ محیط مختلف گذر خواهید کرد.

بازی رایگان این هفته‌ی فروشگاه اپیک گیمز یک ماجراجویی پازل پلتفرمر با نام Hue است. شما در این بازی با تغییر رنگ پس زمینه آن، جهان بازی را تغییر می‌دهید. شما برای پیدا کردن مادر گمشده‌ی خود روی یک زمین خاکستری پر از قطعات رنگی فرازمینی پخش شده گشت‌و‌گذار خواهید پرداخت. این بازی توسط افراد مبتلا به اختلال کوررنگی نیز قابل تجربه است و از قابلیت استفاده از نمادها به‌جای رنگ‌ها برای این افراد پشتیبانی می‌کند. بازی Hue تا تاریخ ۱۹ تیر به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید سه بازی Killing Floor 2 ،The Escapists 2 و Lifeless Planet: Premier Edition را از تاریخ ۱۹ تیر تا تاریخ ۲۶ تیر به صورت رایگان از اپیک گیمز استور دریافت کنید.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده