نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

سیستم موردنیاز بازی Kena: Bridge of Spirits اعلام شد

بازی Kena: Bridge of Spirits که هفته گذشته در رویداد پلی‌ استیشن 5 به‌صورت رسمی معرفی شد، حال سیستم موردنیاز این بازی برای پلتفرم پی‌سی منتشر شده است.

یکی از نکات مثبت رویداد معرفی پلی‌استیشن 5، قطعاً تنوع بازی‌هایی بود که تریلرهای کوتاهی از آن‌ها به‌نمایش گذاشته شد. بازی Kena: Bridge of Spirits یکی از غیرمنتظره‌ترین بازی‌های این رویداد بود که توانست توجه بینندگان را به خود جلب کند. یک بازی ماجراجویی که در آن دختر نوجوانی باید زمین را با قدرت‌های عرفانی و جادویی خود پاکسازی کند. این بازی علاوه‌بر پلتفرم پلی‌ استیشن 5، برای پی سی نیز منتشر خواهد شد.

بازی Kena: Bridge of Spirits ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سیستم مورد نیاز این بازی برای پلتفرم پی‌سی مشخص شده است. روز گذشته صفحه مربوط‌به خرید این بازی در اپیک گیمز استور فعال شد و اطلاعات جدیدی از این بازی را در اختیار بازیکنان قرار داد. طبق این اطلاعات، سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی روی کامپیوتر مشخص شده که تقریباً قابل پیش‌بینی بود:

حداقل سیستم موردنیاز:

  • پردازنده: AMD FX-6100 یا Intel Core i3-3220
  • گرافیک: AMD Radeon HD 7750 یا NVIDIA GeForce GTX 650
  • رم: هشت گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 1700 یا Intel Core i7-6700K
  • گرافیک: AMD RX Vega 56 یا NVIDIA GTX 1070
  • رم: ۱۶ گیگابایت

بازی Kena: Bridge of Spirits علاوه‌بر پلتفرم پی‌سی برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 نیز در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده