// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

بازی های رایگان به فروشگاه اپیک گیمز کمک کرده تا ماهیانه بیش از ۶۱ میلیون کاربر فعال داشته باشد

شرکت اپیک گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که به‌ لطف بازی‌های رایگان هفتگی فروشگاه اپیک گیمز، کاربران فعال ماهیانه این فروشگاه ۶۱ میلیون نفر است.

فروشگاه اپیک گیمز در دسامبر سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و با هدف رقابت با استیم، سود بهتری را در قبال فروش بازی‌ها در اختیار سازنده‌ها قرار می‌دهد. برای مثال در ژوئیه سال ۲۰۱۹، جیسون کینگسلی از استودیو ربلیون اعلام کرد که به‌شخصه قصد عقد قراردادهای انحصاری نیست، اما استراتژی اپیک گیمز را درک می‌کند و آن‌ها در تلاش هستند تا بتوانند فروشگاه با کیفیتی را راه‌اندازی کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که کاربران فعال ماهیانه فروشگاه اپیک گیمز ۶۱ میلیون نفر هستند. بخشی از این اتفاق، به‌خاطر کمپین Vault است که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه شروع شد و تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ادامه داشت.در جریان این کمپین چهار بازی Grand Theft Auto V، ARK: Survival Evolved، Civilization VI و Borderlands: The Handsome Collection به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

استراتژی رایگان کردن بازی‌ها، درکنار بازی فورتنایت، یکی دیگر از مواردی است که به فعال بودن ماهیانه کاربرها کمک کرده است. جالب است بدانید که استیم طبق آخرین آمار ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و چند ماه پیش اعلام شد که بیشترین تعداد کاربران ماهیانه استیم در تمام دوران این فروشگا‌ه‌، ۲۴.۵ میلیون نفر بوده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده