// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

حجم آپدیت روز عرضه بازی Ghost of Tsushima مشخص شد؛ ۷.۷ گیگابایت

حجم آپدیت روز اول بازی Ghost of Tsushima مشخص شد؛ این آپدیت ۷.۷ گیگابایتی بعضی از مشکلات بازی را رفع خواهد کرد.

مدت زمان زیادی تا انتشار بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین محصول استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) باقی ‌نمانده و کمی پیش با تایید رسمی این استودیو، متوجه شدیم که مراحل تولید این بازی رسما به پایان رسیده است. این بازی که از جمله آثار انحصاری شرکت سونی است، برای اولین‌بار در جریان هفته‌ی بازی پاریس سال ۲۰۱۷ میلادی به‌صورت رسمی معرفی شد و پس از آن با انتشار تریلر‌ها و عکس‌های متنوع توانست نظر بازیکنان را به خود جلب کند.

در طی جدیدترین اخبار بنابر گفته‌ی سایت Twisted Voxel، مشخص شده است که حجم آپدیت روز اول بازی Ghost of Tsushima حدود ۷.۷ گیگ خواهد بود و ایرادات مربوط به ریجن‌های مختلف و سایر باگ‌های بازی را برطرف خواهد کرد. اطلاعات کامل‌تری در این رابطه هنگام عرضه بازی منتشر خواهد شد و به نظر می‌آید که برای با خبر شدن از این اطلاعات باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

داستان Ghost of Tsushima در اواخر قرن سیزدهم اتفاق می‌افتد و داستان جین، قهرمان سامورایی بازی، را روایت می‌کند. پس از اینکه قبیله‌ی این کاراکتر از بین می‌رود و سوشیما توسط مغول‌ها اشغال می‌شود، وی از ماسک برای فرو رفتن به حالت شبح استفاده می‌کند و با مغول‌ها مبارزه می‌کند. علاوه‌بر داستان بسیار جذاب بازی Ghost of Tsushima، بازیکنان همچنین از گشت‌و‌گذار در دنیای بازی نیز بسیار لذت خواهند برد. دنبال‌ کردن پرندگان و روباه‌ها از راه‌هایی است که محیط بازی شما را به سمت Inari Shrine و مأموریت‌های جانبی به همراه داستان‌های منحصر‌به‌فرد خودشان، راهنمایی کرده و بازیکنان را با دنیای خود درگیر می‌کند.

گوست آو سوشیما در تاریخ ۲۷ تیر به‌صورت انحصاری راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده