// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

پوسترهای بازی Ghost of Tsushima با ظاهر مانگا منتشر شدند

تاکاشی اوکازاکی، خالق مانگای Afro Samurai، به‌تازگی پوسترهایی را با طرح مانگا برای بازی Ghost of Tsushima منتشر کرده است.

بازی Ghost of Tsushima به‌واسطه‌ی ظاهر سامورایی و جهانی که بازی در آن روایت می‌شود، پتانسیل این را دارد تا هنرمندان تصاویر هنری جذابی را از آن خلق کنند. ازطرفی بعضی از هنرمندها هم علاقه‌مند به ظاهر بازی شده‌اند و تابه‌امروز تصاویر هنری مختلفی را از بازی Ghost of Tsushima در سطح اینترنت منتشر کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاکاشی اوکازاکی، یکی از مانگاکاهای مطرح ژاپنی و خالق Afro Samurai، با همکاری استودیو ساکر پانج (Sucker Punch)، سازنده بازی Ghost of Tushima، چهار تصویر هنری جدیدی را برای این بازی ژاپنی خلق کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که تصاویر طراحی شده، در ظاهر مانگاهای ژاپنی خلق شده‌اند.

تاکاشی اوکازاکی در وبسایت پلی‌استیشن اعلام کرده که هر تصویر، بخشی از داستان جین، قهرمان بازی، را نشان می‌دهد. باد یکی از المان‌های اصلی بازی است و جین را در طول داستان هدایت می‌کند. این در حالی است که آتش، نشان دهنده ویران شدن خانه‌ها و محیطی است که جین در آن حضور دارد. جین از ماسک برای قرار گرفتن در حالت شبح استفاده می‌کند و به‌هنگام رویارویی با مغول‌ها، از خشم خود استفاده می‌کند. 

تاکاشی اوکازاکی در توضیحات پوسترهای منتشر شده از بازی Ghost of Tushima اعلام کرده است:

من عاشق خلق مواردی هستم که دوست دارم آن‌ها را مشاهده کنم یا برای آن‌ها انتظار بکشم. در نهایت، من عاشق این هستم که می‌بینم یا می‌شنوم کابران منتظر کارهای جدید من هستند. قبل از اینکه پیشنهاد همکاری به من داده شود، Ghost of Tsushima بازی بود که قلب من را از آن خود کرد. من از ساختار مانگاهای Gekiga خوشم می‌آید و Ghost of Tsushima هم اتمسفر مشابهی را در خود جای داده است.

من هم برای خلق پوسترهای جدید Ghost of  Tsushima خود را به چالش کشیدم و از ساختار Gekiga استفاده کردم. امیدوارم از آن‌ها لذت ببرید.

در ادامه می‌توانید چهار پوستر مانگا منتشر شده از بازی Ghost of Tsushima را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۷ جولای) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده