نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

مراحل تولید بازی Ghost of Tsushima به پایان رسید

با تایید رسمی استودیو ساکرپانچ، مراحل تولید بازی Ghost of Tsushima رسما به پایان رسید. بازی حالا وارد فاز قبل از عرضه می‌شود.

بازی Ghost of Tsushima از جمله آثار انحصاری شرکت سونی است که در جریان هفته‌ی بازی پاریس سال ۲۰۱۷ میلادی، به‌صورت رسمی معرفی شد. تمرکز بالای اثر روی ارائه‌ی تجربه‌ای سامورایی‌محور و کاملا رئال، توجه‌ها را به آن جلب کرد و نمایش بازی در E3 سال ۲۰۱۸، شبح سوشیما را به یکی از آثار مورد انتظار هواداران تبدیل کرد.

پس از E3 2018، استودیو ساکرپانچ که سابقه‌ی کار روی سری محبوب و تحسین‌شده‌ی اینفیمس (Infamous) را در کارنامه‌اش دارد، در سکوتی طولانی فرو رفت تا اینکه چندی پیش دوباره شاهد فعالیت دوباره‌ی این تیم در رسانه‌های اجتماعی بودیم. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، اکانت توییتر استودیو ساکرپانچ به‌صورت رسمی پایان ساخت بازی Ghost of Tsushima را اعلام کرده است.

بازی گوست آو سوشیما - Ghost of Tsushima

تیم ساکرپانچ با نشر تصویر بالا و این مطلب، اتمام تولید بازی و به اصطلاح گلد شدن آن را رسما اعلام کرد:

ما بسیار هیجان‌‌زده‌ایم تا اعلام کنیم که تولید بازی Ghost of Tsushima به پایان رسیده است (بازی Gold شده است). این لحظه، نقطه‌ی اوج سخت کار کردن طی سالیان متمادی است و نمی‌توانیم برای روزی که بازی را تجربه می‌کنید (۲۷ تیر) صبر کنیم!

گوست آو سوشیما در تاریخ ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر) به‌صورت انحصاری راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد. با پایان مراحل ساخت بازی، این اثر حالا وارد فاز پیش از عرضه‌اش شده است و احتمالا تیم تولید آن، روی ارائه‌ی پچ روز نخست انتشار کار می‌کند.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده