نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

همکاری WB Games و NetEase برای ساخت بازی موبایل Lord of the Rings: Rise to War

استودیوی WB Games در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که برای تولید بازی موبایل The Lord of the Rings: Rise to War با شرکت چینی NetEase قرارداد همکاری امضا کرده است.

مجموعه ارباب حلقه‌ ها (The Lord of the Rings) یکی از محبوب‌ترین آثار فانتزی صنعت سرگرمی که فیلم‌ها و بازی‌های زیادی از آن تابه امروز تولید شده و به‌لطف هیمن قضیه طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان به دنیای جذاب و پیچیده آن جذب شده‌اند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی‌های موبایل، شرکت WB Games با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که قراردادی برای تولید یک نسخه موبایل از سری ارباب حلقه‌‌ها به‌ام The Lord of the Rings: Rise to War با شرکت چینی NetEase امضا کرده است.

ما مفتخریم همکاری خود با شرکت NetEase برای تولید بازی The Lord of the Rings: Rise to War را به همگان اعلام کنیم. این بازی استراتژی در Third Age of Middle-earth جریان دارد و تمام شخصیت‌ها و مکان‌های خاطره‌انگیز سه‌گانه اصلی را شامل می‌شود.

ویلیام دینگ، مدیرعامل شرکت NetEase درمورد این همکاری ابراز خوشحالی کرده و امیدوار است تا یک بازی شایسته تولید شود:

ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین و بانفوذترین آثار ادبی در جهان است. ما به‌شدت برای همکاری دوباره با شرکت تعاملی سرگرمی برادران وارنر برای تولید یک بازی جذاب هیجان‌زده هستیم. با داشتن تیم قوی و تجربه بالا و موفق خود در زمینه تولید بازی‌های موبایل، اعتقاد داریم که می‌توانیم شخصیت‌ها و دنیای Middle-earth را زنده کنیم؛ به‌نحوی که تمام طرفداران از این بازی لذت کافی را ببرند.

دیوید حداد، رئیس شرکت سرگرمی تعاملی برادران وارنر، از این همکاری و تولید یک بازی موبایل از سری ارباب حلقه‌ها ابراز امیدواری کرد:

با شرکت NetEase ما برای تولید بازی The Lord of the Rings: Rise to War و ارایه دنیای وسیع و غنی آن در پلتفرم‌های موبایل یک شریک فوق‌العاده داریم. این جریان باعث می‌شود گیمرها نیز فرصت‌های بیشتری برای گشت‌وگذار در محیط‌های جذاب و پرجزییات بازی داشته باشند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که درکنار Lord of the Rings: Rise to War، بخش گیمینگ برادران وارنر قرار است با همکاری شرکت دی‌سی، در رویداد DC Fandome که در تاریخ یکم شهریور ماه برگزار می‌شود، بازی جدیدی را معرفی کنند

هنوز تا این لحظه تاریخ دقیق عرضه بازی The Lord of the Rings: Rise to War اعلام نشده است، اما احتمالا در آینده نزدیک شاید انتشار آن خواهیم بود. اگر شما هم از طرفداران دنیای ارباب حلقه‌ها هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از انتشار یک بازی موبایل از این سری را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده