// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بازی جدید WB Games و DC احتمالا در رویداد DC Fandome معرفی می‌شود

بخش گیمینگ برادران وارنر به همراه شرکت دی‌سی، در رویداد DC Fandome بازی جدیدی را معرفی خواهند کرد.

مدتی است شایعاتی به‌گوش می‌رسد که شرکت WB Games، سازنده بازی Batman: Arkham Origins، در حال ساخت یک بازی جدید با محوریت بتمن است و در پاییز هم منتشر می‌شود. بااینکه هنوز این خبر به‌صورت رسمی تایید نشده است، اما احتمال می‌رود در شهریور ماه شاهد معرفی آن خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی دی‌ سی کامیکس رویداد مجازی DC Fandome را معرفی کرده است که در ساعت ۹:۳۰ شب یک شهریور ماه به‌وقت ایران برگزار می‌شود. شرکت دی ‌سی اعلام کرده که در جریان این رویداد WB Games بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد. 

WB Games Montreal (استودیو زیر مجموعه WB Games یا همان شرکت تعاملی سرگرمی برادران وارنر) تابه‌امروز به روش‌های مختلفی به نسخه جدید بتمن اشاره کرده است. همچنین در گذشته و قبل از لغو شدن رویداد E3 2020، اعلام شده بود که WB Games قصد دارد کنفرانس خبری را با محوریت بازی‌های جدید خود برگزار کند که بازی جدید Batman یکی از معرفی‌ها بوده است. همچنین پس از لغو شدن این نمایشگاه هم اعلام شد که بازی جدید بتمن در ماه‌های آتی معرفی می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید تا تاریخ یک شهریور ماه منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت WB Games چه بازی را معرفی خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا شاهد معرفی نسخه جدید بتمن خواهیم بود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده