// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: بازی Suicide Squad احتمالا پروژه بعدی راک استدی است

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو راک استدی، در حال کار روی بازی Suicide Squad است.

استودیو راک استدی (Rocksteady Studios) با ساخت سه نسخه از مجموعه Batman: Arkham نشان داد که در ساخت بازی‌های ابرقهرمانی توانایی بالایی دارد. پس از عرضه بازی Batman: Arkham Knight تابه‌امروز دیگر بازی جدیدی را از این استودیو مشاهده نکرده‌ایم. همچنین راک استدی چند سالی است که از شرکت در رویدادهای مختلف دوری می‌کند و خبر جدیدی را هم از پروژه بعدی خود منتشر نمی‌کنند.

البته تابه‌حال شایعات مختلفی از پروژه بعدی آن‌‌ها منتشر شده که بعضی از آن‌ها به ساخت بازی با محوریت سوپرمن اشاره دارد، اما مدتی بعد اعلام شد این شایعه حقیقت ندارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، ایمران خان از برنامه Kinda Funny به‌تازگی اعلام کرده که شنیده است پروژه بعدی استودیو راک استدی، یک بازی لایو سرویس از Suicide Squad خواهد بود. البته او در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که صحبت‌های ذکر شده مربوط‌به چند سال پیش است و امکان دارد تابه‌امروز برنامه‌های راک استدی تغییر پیدا کرده باشد. 

ایمران خان اعلام کرده با اینکه احتمال تغییر برنامه‌های راک استدی در این چند سال وجود دارد، اما چیزی نشنیده است که خبر از تغییر برنامه کاری راک استدی دهد. از طرفی در گذشته استودیو WB Games Montreal در حال ساخت یک بازی با محوریت جوخه انتحار بوده است، اما لغو شده است. احتمال دارد استودیو راک استدی پس از لغو این پروژه، به‌عنوان سازنده جدید انتخاب شده باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی جدید راک استدی در چه زمانی معرفی خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین دی‌سی کمیکس رویداد مجازی را برای یک شهریور ماه در نظر گرفته که در آن شاهد معرفی بازی جدید شرکت تعاملی سرگرمی برادران وارنر خواهیم بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده