// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

صداپیشه بتمن خواهان ساخت یک بازی دیگر از سری Arkham است

کوین کانری، صداپیشه بتمن، در حساب کاربری توییتر خود با ریتوییت کردن توییت استودیو راک‌استدی، خواهان ساخت نسخه جدید Batman Arkham شده است.

چهار سال پیش بود که بازی Batman: Arkham Knight روانه‌ی بازار شد و توانست نظرات خوبی را از سوی منتقدان و هواداران کسب کند. ازطرفی چهار سال از آخرین بازی ساخته‌شده توسط استودیو راک‌استدی (Rocksteady Studios)، می‌گذرد و آن‌ها در سکوت خبری مشغول کار روی بازی جدید خود هستند. این در حالی است که حتی این استودیو در سال‌های اخیر، از حضور در رویدادهای مختلفی خودداری کرده است و هواداران بی‌صبرانه منتظر مشخص شدن نام و حال‌وهوای بازی جدید راک‌استدی هستند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر استودیو راک‌استدی به‌مناسبت سالگرد عرضه Batman Arkham Knight، توییت جدیدی را ارسال کرد. حال کوین کانری، صداپیشه شخصیت بتمن، با ریتوییت کردن این توییت پرسیده است که چرا ادامه‌ی سری Batman Arkham ساخته نشد. به‌عبارتی او خواهان ساخت نسخه جدید این بازی شده است. نکته‌ی جالب، نظرات زیر توییت کوین کانری است. تعداد زیادی از هواداران خواهان ساخت ادامه‌ی این بازی شده‌اند. این در حالی است که بعضی دیگر از هواداران احساس می‌کنند که راک‌استدی با ادامه ندادن Batman Arkham، آن‌ها را دست انداخته است.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی جدید راک‌استدی، یک آی‌پی کاملا جدید است یا به‌سراغ کاراکتر دیگری از جهان قهرمان‌های دی‌سی رفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده