نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Chivalry 2 برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

براساس تریلر فاش شده از بازی Chivalry 2، استودیوی Torn Banner، سازنده بازی، درنظر دارد جدیدترین ساخته خود را برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم با ویژگی کراس‌پلی روانه بازار کند.

در کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در E3 2019 بود که استودیوی تورن بنر (Torn Banner) به‌صورت رسمی اعلام کرد با همکاری شرکت Tripwire Interactive در حال کار روی ساخت و عرضه دنباله بازی Chivalry: Medieval Warfare به‌نام Chivalry 2 است. 

حال پس از گذشت یک سال از زمان معرفی و سکوت تیم سازنده‌، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده اطلاعات جدید و نمایش بازی Chivalry 2 قرار است در رویداد آنلاین رسانه IGN که تحت عنوان Summer of Gaming در تاریخ ۱۹ خرداد برگزار می‌شود، اعلام شود؛ اما به‌نظر می‌رسد برنامه‌ریزی‌های استودیوی تورن بنر آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته چراکه تریلر بازی Chivalry 2 پیش از شروع این رویداد به‌نحوی فاش شده است.

علاقه‌مندان و فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز از این فرصت استفاده کرده و تاپیش از محدود و خصوصی شدن این تریلر، اطلاعاتی از آن را در اختیار عموم قرار دادند. بر این اساس و باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، Chivalry 2 علاوه‌بر پی سی قرار است برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس نیز در دسترس قرار گیرد.

بازی Chivalry 2

شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی قرون وسطایی Chivalry 2 را بتوان بهره‌مندی از ویژگی کراس پلی دانست. این مسئله به این معنی است که تمام افرادی که این بازی را روی پلتفرم‌های موجود و همچنین کنسول‌های نسل نهم خریداری می‌کنند، می‌توانند با هم به تجربه بازی بپردازند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که جدیدترین ساخته استودیوی تورن بنر قرار است برای کاربران پی‌سی به‌صورت انحصاری ازطریق فروشگاه اپیک گیمز روانه بازار شود.

حال باید تا شروع رویداد Summer of Gaming منتظر ماند و دید تیم سازنده بالاخره زمان دقیق عرضه بازی را اعلام خواهد کرد یا خیر؟ شما نیز اگر از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص Chivalry 2 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده