// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تصویر اصلی Call Of Duty: Black Ops 2020 احتمالا فاش شده است

به‌تازگی یکی از کاربران توییتر تصویری را فاش کرده که احتمالا به Call Of Duty: Black Ops 2020 اشاره دارد.

تابه‌امروز شایعات مختلفی از نسخه جدید Call of Duty منتشر شده است. بااین‌حال تمامی آن‌ها در یک موضوع مشترک هستند و آن هم این است که داستان بازی با محوریت جنگ سرد خواهد بود. در جریان آخرین شایعه، اعلام شده بود که Call of Duty: Black Ops Cold War نام نسخه جدید کالاف دیوتی در سال ۲۰۲۰ خواهد بود، اما امروز تصویر جدیدی فاش شده که نام دیگری را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران در توییتر تصویری را فاش کرده که بخشی از نسخه بعدی کالاف دیوتی را نشان می‌دهد و در جریان آن، نام بازی نمایان شده است. در تصویر منتشر شده، شاهد نام Call of Duty: Black Ops هستیم و هیچ پسوند دیگری برای آن درنظر گرفته نشده است.

احتمال می‌رود همانند سال گذشته که شاهد ریبوت سری مدرن وارفیر با نام Call of Duty: Modern Warfare بودیم، در این نسخه هم مجموعه بلک آپس با نام Call of Duty: Black Ops ریبوت شود. همچنین این کاربر در ادامه توییت خود به دو اسم رمز مختلف هم اشاره کرده که The Red Door و The Breach است. 

بااین‌حال احتمال دارد این تصویر مربوط‌به ریمستر نسخه اول از مجموعه بلک آپس باشد و درکنار بازی اصلی، در اختیار کاربران قرار داده شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا تصویر مورد نظر مربوط‌به ریمستر نسخه اول می‌شود یا به ریبوت بازی Call of Duty: Black Ops مربوط می‌شود؟

تصویر لو رفته Call of Duty Black Ops


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده