// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه سال 2020 بازی Call of Duty احتمالا در مورد دوران جنگ سرد خواهد بود

شایعاتی در مورد نسخه بعدی Call of Duty که احتمالا Black Ops 5 خواهد بود، مطرح شده که گویا وقایع بازی در دوران جنگ ویتنام و جنگ بین دو کره جریان خواهد داشت.

پیش‌تر بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی‌بر این‌که کار ساخت نسخه‌ی بعدی مجموعه Call of Duty را استودیو تری آرک برعهده خواهد داشت و نام آن نیز Call of Duty: Black Ops 5 خواهد بود. حالا بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی منتشر شده که این گزارش‌ها را تا حد زیادی تایید می‌کند و احتمال ساخته شدن بازی با همین عنوان را تقویت می‌کند.

درست همانند شایعه‌ای که در مورد حالت بتل رویال برای بازی Call of Duty: Modern Warfare مطرح شده بود، شایعه نسخه‌ی بعدی Call of Duty نیز توسط یک یوتیوبر با نام LongSensation منتشر شده است. این شخص گفته که نه‌تنها نام نسخه‌ی بعدی بازی که در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد Call of Duty: Black Ops V است، بلکه احتمالا این نسخه بازسازی و ریبوت بازی Call of Duty: Black Ops و داستان آن خواهد بود.

این شخص همچنین گفته که نسخه بعدی سری Call of Duty در طول بیش از ۴۰ سال جریان خواهد داشت که در آن شاهد جنگ ویتنام و جنگ‌های شبه‌جزیره‌ی کره نیز خواهیم بود که البته تم اصلی بازی روی دوران تاریک جنگ سرد سوار خواهد بود. به گفته‌ی این یوتیوبر، استودیو Treyarch قصد دارد این بازی را نسبت‌به نسخه‌ی قبلی یعنی Call of Duty: Modern Warfare چالشی‌تر بسازد.

البته در نظر داشته باشید که فعلا هیچ‌گونه تایید یا خبری مبنی‌بر درست یا غلط بودن این شایعه منتشر نشده است و احتمالا تا سال آینده نیز به‌صورت رسمی هیچ خبری دریافت نخواهیم کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، دو استودیوی اسلج همر و ریون سافتور قبل از آن‌که ادامه ساخت بازی را به تری آرک محول کنند، مقدار قابل‌توجهی از روند ساخت بازی را تکمیل کرده‌اند تا تری آرک بتواند با ادامه دادن و تکمیل کردن آن در بازه‌ی زمانی از پیش‌تعیین‌شده، نسخه‌ی جدید Call of Duty را سال آینده در زمان مقرر تکمیل کند.

نسخه سال ۲۰۲۰ سری Call of Duty قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای پی سی، کنسول‌های نسل جاری و نسل بعدی منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این شایعه با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده