// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

Call of Duty: Black Ops Cold War احتمالا نام Call of Duty سال جاری خواهد بود

باتوجه‌به منابع معتبر سایت یوروگیمر، به احتمال زیاد Call of Duty Black Ops Cold War نام نسخه جدید کالاف دیوتی در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

مدتی است که از گوشه‌وکنار شایعاتی از نسخه جدید Call of Duty در سال ۲۰۲۰ به‌گوش می‌رسد. نقطه مشترک بین همه شایعات، این است که نسخه جدید کالاف دیوتی، روی بازه زمانی جنگ سرد و جنگ ویتنام تمرکز کرده است. این در حالی است که به‌تازگی یکی از منابع داخلی سایت یوروگیمر، تصویر جدیدی را منتشر کرده که شایعات حول بازه زمانی جنگ سرد را بیش‌ازپیش به واقعیت نزدیک کرده است.

 طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به‌نام اوکامی که می‌توان از او به‌عنوان یک منبع خبری معتبر برای یوروگیمر یاد کرد، تصویر جدیدی را منتشر کرده که روی آن شاهد عبارت Call of Duty: Black Ops Cold War هستیم. به‌نظر می‌رسد استودیو تری‌آرک (Treyarch)، سازنده سری بلک آپس، قصد دارد در ریبوت مجموعه Black Ops، به‌سراغ جنگ سرد برود و یک واقعه تاریخی را به‌نمایش بگذارد. اولین نسخه از Call of Duty: Black Ops، وقایع دهه ۶۰ میلادی را به‌تصویر می‌کشد و پس از آن، تری‌آرک تصمیم گرفت به آینده سفر کند.

سال گذشته هم سری مدرن وارفیر به‌واسطه‌ی Call of Duty: Modern Warfare ریبوت شد و ازطرفی، اخیرا در Call of Duty: Warzone شاهد مخفی‌گاه‌های قفل شده‌ای هستیم که به جنگ سرد اشاره دارند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اکتیویژن و تری‌آرک در چه زمانی نسخه جدید کالاف دیوتی را معرفی خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Call of Duty: Black Ops Cold war


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده