نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Project Cars 3 با انتشار تریلری معرفی شد

به‌تازگی استودیوی Slightly Mad، خالق مجموعه ریسینگ Project Cars، تریلر معرفی نسخه سوم آن را که قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار شود، منتشر کرد.

از زمانی‌که بازی‌های ویدیویی پا به عرصه گذاشتند همواره سبک ریسینگ حضور پررنگی را تجربه کرده‌ و به یک عضو جدانشدنی تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی سعی کرده‌اند با تولید بازی‌هایی متنوع در این ژانر، به‌نوعی گوی سبقت را از دیگری بگیرند. استودیوی Slightly Mad حدود چهار سال پیش با وعده تولید یک شبیه‌ساز ماشینی، اولین نسخه از سری Project Cars را روانه بازار کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا درجریان هستید که حدود دو سال پیش ساخت نسخه سوم این مجموعه تحت عنوان Project Cars 3 به‌صورت رسمی تایید شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده بالاخره ساعاتی پیش تریلر معرفی این نسخه از بازی را که قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد منتشر کرد.

هدف اصلی استودیوی Slightly Mad در انتشار این تریلر نمایش سیستم شخصی‌سازی ماشین‌ها و همچنین تنوع بالای پیست‌های مسابقه است. تا این لحظه طبق اطلاعات منتشر شده بازی Project Cars 3 قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی عرضه شود. باید منتظر ماند و دید آیا تیم سازنده تمایلی به انتشار جدیدترین نسخه از مجموعه ریسینگ خود برای کنسول‌ها نسل نهمی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز دارد یا خیر. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی Slightly Mad از زمان همکاری با الکترونیک آرتز برای تولید نسخه‌های اول و دوم Need For Speed Shift توانست به‌دلیل سعی در ساخت شبیه‌ساز واقعی نامی برای خود دست‌وپا کند. پس از مشکلاتی که سر ساخت Need For Speed Shift 3 به‌وجود آمد، تیم سازنده تصمیم گرفت از الکترونیک آرتز جدا شده و روی یک مجموعه جدید به‌نام Project Cars کار کند. پس از کسب موفقیت‌های Slightly Mad، کمتر از یک سال پیش شرکت کدمسترز مالکیت آن را تصاحب کرد.

شاید نکته متمایز کننده سری Project Cars با سایر بازی‌های ریسینگ موجود در بازار، توجه به جزییات و ارایه موارد مختلف در شخصی‌سازی مسائل فنی ماشین است که باعث شده این بازی به یک شبیه‌ساز موفق تبدیل شود.

اگر شما هم از طرفداران سبک ریسینگ مخصوصا مجموعه Project Cars هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه سوم آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده