نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Project Cars 3 به‌ مراتب بهتر از نسخه های قبلی خواهد بود

طبق صحبت‌های اخیر سازندگان سری Project Cars، نسخه سوم بازی قرار است یک اثر انقلابی باشد و حتی از نسخه‌های قبلی خود نیز بهتر خواهد بود. 

از زمانی که بازی‌های ویدیویی پا به عرصه گذاشتند همواره سبک ریسینگ حضور پررنگی را تجربه کرده‌ و به یک عضو جدانشدنی تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی سعی کرده‌اند با تولید بازی‌هایی متنوع در این ژانر، به‌نوعی گوی سبقت را از دیگری بگیرند. استودیوی Slighty Mad حدود چهار سال پیش با قول تولید یک شبیه‌ساز ماشینی، اولین بازی از سری Project Cars را روانه بازار کرد؛ اما بازی خالی از مشکل هم نبود به‌همین دلیل دو سال بعد، برای رفع نقص‌های بازی تصمیم گرفت نسخه دوم آن را تولید و عرضه کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، آین بل، مدیرعامل استودیوی Slighty Mad، در حساب توییتر خود اطلاعات جدیدیی در مورد بازی Project Cars 3 ارایه داده است که نوید یک بازی عالی را می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

وقتی که از Bell در مورد مقایسه Project Cars 3 با نسخه دوم بازی سوال پرسیده شد، تاکید می‌کند که شماره سوم این سری به مراتب بهتر و قوی‌تر از نسخه دوم آن است. بر اساس گفته‌های پیشین تیم سازنده مبنی بر ساخت بازی به‌عنوان جانشینی برای بازی Need For Speed Shift،  بل تاکید می‌کند که این نسخه از بازی علاوه‌بر اضافه‌شدن فاکتورهای جالب و سرگرم‌کننده، همچنان به‌عنوان یک شبیه‌ساز وارد میدان می‌شود و فیزیک بسیار واقع‌گرایانه‌ای دارد.

بل در پاسخ به زمان معرفی بازی Project Cars 3، تنها به گفتن به‌زودی بسنده کرد؛ شاید بتوان از این جمله نتیجه گرفت که فعلا خبری از مشخص‌شدن تاریخ دقیق عرضه نیست و احتمالا هنوز بازی در مراحل ساخت خود قرار دارد. بازی Project Cars 3 در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار معرفی شد اما جزییات زیادی از قبیل تاریخ عرضه و پلتفرم‌هایی که بازی روی آنها قرار است منتشر شود، ارایه نشده است.

شما هم اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ هستید و این سری را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده