// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

شرکت کدمسترز مالکیت Slightly Mad Studios را به‌دست آورد

به‌تازگی مشخص شده است که شرکت کدمسترز، استودیو Slightly Mad را با ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

۱۰ سال پیش Slightly Mad Studios کار خود را آغاز کرد و می‌توان آن را یکی از استودیوهای خوب بازیسازی دانست. در گذشته آن‌ها نسخه اول و دوم Need for Speed Shift را برای الکترونیک آرتز (Electronic Arts) توسعه دادند. این استودیو در ادامه به‌سراغ بازی شبیه‌ساز رانندگی دیگری رفت که Project Cars نام داشت و دو نسخه از این بازی هم‌ هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. در حال حاضر، استودیو اسلایتلی مد در حال کار روی یک بازی بلک باستر هالیوودی است که به‌نظر می‌رسد یک بازی با محوریت Fast and Furious باشد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که شرکت کدمسترز (Codemasters) که در زمینه عرضه بازی‌های ریسینگ صاحب نام است، استودیو Slightly Mad را با قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است. به‌نظر نمی‌رسد که شاهد تغییری در ساختار استودیو سیستم مدیریتی باشیم، زیرا یان بل همچنان مدیرعامل Slightyly Mad Studios باقی خواهد ماند. در ادامه فرنگ سگنیر، مدیرعامل کدمسترز اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۰ جدا از کنسول‌های نسل آینده، شاهد عرضه سرویس‌های استریم بیشتری خواهیم بود.

تمامی این موارد، در حالی است که یان بل در گذشته اعلام کرده بود که در حال کار روی کنسول مخصوص‌به خود هستند که مد باکس نام دارد. نظر شما کاربران زومجی در مورد خریداری شدن این استودیو به دست کدمسترز چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده