نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

شینجی میکامی شرایط حمایت خود از Resident Evil 4 Remake را تشریح کرد

شینجی میکامی، خالق مجموعه رزیدنت اویل، در گفتگوی اخیر خود اعلام کرد از ساخت نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 تا زمانیکه نتیجه مطلوب باشد، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که در جزیان هستید استودیوی کپکام در سال‌های اخیر دست به ساخت و انتشار نسخه‌های بازسازی شده یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین مجموعه صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی رزیدنت اویل زده است. این سیاست جدید از سال گذشته و عرضه نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 شروع شد. اثری که توانست مورد توجه طرفداران قدیمی و همین‌طور گیمرهای جدید قرار گیرد و کپکام و تیم تولید را برای ساخت نسخه بهبودیافته بازی Resident Evil 3 وسوسه کند. متاسفانه اما بازی Resident Evil 3 Remake بنابه دلایلی نتوانست موفقیت بازی Resident Evil 2 Remake را تکرار کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چندی پیش خبری مبنی‌بر عرضه یک نسخه بازسازی شده از بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، شینجی میکامی، خالق سری رزیدنت اویل، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد از ساخت و تولید ریمیک‌هایی از نسخه‌های کلاسیک رزیدنت اویل به شرط آنکه یک اثر مطلوب و شایسته باشند، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه مصاحبه زمانیکه درمورد شایعات اخیر درخصوص احتمال ساخت بازی Resident Evil 4 Remake سؤال پرسیده شد، میکامی باز هم صحبت قبلی خود را تکرار کرد و گفت درصورتی که محصول نهایی خوب باشد، هیچ مشکلی با این قضییه ندارد.

نکته جالب و عجیب در این مصاحبه این است که هنگامی‌که درخصوص نسخه‌های ریمیکی که تاامروز از سری رزیدنت اویل منتشر شده، صحبت‌هایی مطرح شد، میکامی نظر زیادی در این مورد ارایه نداد:

من یک ویدیو از Resident Evil 2 Remake دیدم و فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی است. تصور من این است که تیم سازنده به‌دلیل فروش بالا و سود مالی قابل‌توجه این روند و سیاست خود را ادامه خواهد داد.

متاسفانه تا این لحظه هنوز اطلاعات و جزییات زیادی درخصوص بازی جدید شینجی میکامی و استودیوی Tango Gameworks تحت عنوان Ghostwire: Tokyo اعلام نشده است. به‌نظر شما نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 که به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه نیز به‌حساب می‌آید، می‌تواند به یک اثر شایسته و موفق تبدیل شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده