نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶

اولین تریلر بازی Madden 21 به‌زودی منتشر خواهد شد

با اعلام شرکت الکترونیک آرتز، اولین تریلر بازی Madden 21، روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

الکترونیک آرتز با انتشار بانیه‌ای اعلام کرد که تریلر جدید بازی Madden 21، از سری بازی‌های Madden، که یک بازی شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی است، دوشنبه‌ی پیش‌رو منتشر خواهد شد. این تریلر، قرار است ۱۰ روز زودتر از رویداد EA Play که روز ۲۲خرداد (۱۱ ژوئن) شروع می‌شود، به نمایش در بیاید. این موضوع باعث می‌شود قبل از شروع این رویداد شاهد ایجاد هایپ زیادی باشیم و بعد از آن به استقبال رویداد EA Play برویم. سال گذشته, شرکت الکترونیک آرتز هنگام شروع مراسم درفت (یارکشی) لیگ NFL آغاز به انتشار اطلاعات جدید درباره‌ی این بازی کرد؛ انتظار می‌رود این شرکت امسال هم روند مشابهی را طی کند ولی امسال به‌جای مراسم درفت لیگ ان‌اف‌ال، در برنامه‌ی Inside Xbox، شاهد یک نمایش کوتاه از این بازی بودیم.

Madden 20

 معمولا یک اعلامیه درباره‌ی یک اعلامیه‌ی دیگر خیلی توجه دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری را به خود جلب نمی‌کند ولی با وجود اینکه امسال، سال نسل جدید کنسول‌های بازی خواهد بود، هر اعلامیه‌ای می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد. امسال یکی از جذاب‌ترین سال‌های بازی‌‌های ورزش به‌شمار می‌رود؛ با عرضه‌ی کنسول‌های نسل آینده شاهد پیشرفت زیادی در این بازی‌ها خواهیم بود. این موضوع که در بازی جدید Madden 21 شاهد چه محتویات جدیدی خواهیم بود، هنوز به‌صورت کامل بیان نشده است؛ آیا الکترونیک آرتز به خود زحمت می‌دهد که حالت‌ها و محتویات جدیدی مانند اطلاعات یک مجموعه (باشگاه) و نماد‌های آن‌را با بازی اضافه کند؟ در حال حاضر باید با این نظریه جلو برویم که این شرکت با قابلیت‌های X-Factor که در نسخه‌ی قبلی این بازی وجود داشت، این بازی را منتشر می‌کند ولی مسلما دیدن محتویات و حالت‌های جدید در بازی بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. امیدواریم که اشتباه کرده باشیم و بازی Madden 21 سرشار از محتویات جدید برای هر دو نسل از کنسول‌های بازی باشد؛ اتفاقی که به احتمال زیاد رخ نخواهد داد ولی به هرصورت ما به EA امید خواهیم داشت. موضوعی که به‌طور حتم می‌توان از وجود آن مطمئن بود، وجود اطلاعات بسیار زیاد و جدید درباره‌ی Madden Ultimate Team، در تریلر جدید خواهد بود.

بازی Madden 21 در ماه اوت (مرداد و شهریور) برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 ، ایکس‌ باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد؛ انتظار می‌رود با عرضه‌ی نسل جدید کنسول‌های بازی، این بازی برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز عرضه شود. با انتشار تریلر جدید این بازی شما را در جریان محتویات و اخبار جدید این بازی قرار خواهیم داد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده