// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

الکترونیک آرتز و لیگ NFL شش سال دیگر قرارداد همکاری خود را تمدید کردند

شرکت الکترونیک آرتز و لیگ فوتبال آمریکایی یعنی NFL، به مدت شش سال دیگر قرارداد همکاری خود را تمدید کردند.

مدت‌ها پیش بود که شرکت Electronic Arts و لیگ فوتبال آمریکایی یا همان راگبی آمریکایی که با نام NFL شناخته می‌شود، با یکدیگر قراردادی بستند و به موجب آن تنها الکترونیک آرتز می‌توانست بازی‌هایی با حق امتیاز این لیگ را منتشر کند. افرادی وجود دارند که همکاری این دو نام بزرگ را تنها با مجموعه Madden NFL می‌شناسند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که قرار است همکاری آن‌ها برای مدت بیشتری ادامه پیدا کند.

پیش‌تر شایعاتی به‌گوش می‌رسید که احتمال دارد این دو نام بزرگ مجددا قرارداد همکاری خود را تمدید کنند. حالا این شایعه تبدیل به حقیقت شده است و قرار است لیگ NFL و الکترونیک آرتز به‌مدت ۶ سال دیگر قرارداد همکاری خود را تمدید کنند. لیگ NFL از این قرارداد با عنوان «بزرگ‌ترین قرارداد تفریحی در تاریخ NFL» نام می‌برد. البته این قرارداد برای الکترونیک آرتز نیز بسیار سودآور است؛ چراکه تنها آن‌ها می‌توانند بازی‌هایی با عناوین مربوط به این لیگ را منتشر کنند.

این قرارداد به الکترونیک آرتز این امکان را می‌دهد که تا سال ۲۰۲۶ نه‌تنها بازی‌های شبیه‌سازی مربوط به این لیگ را منتشر کند، بلکه سایر بازی‌های مرتبط را نیز که در سبک شبیه‌سازی قرار ندارند، در انحصار این شرکت بزرگ قرار می‌دهد. جدیدترین بازی مربوط به این لیگ که قرار است به‌زودی منتشر شود، بازی Madden NFL 21 است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده