// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 داستان را از دید جانی کیج روایت می‌کند

به‌تازگی تریلر جدیدی از بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 منتشر شده که داستان بازی و این بسته الحاقی را از دید جانی کیج روایت می‌کند.

بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11، امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. در جریان این بسته الحاقی، شاهد اضافه شدن سه کاراکتر فوجین، شیوا و پلیس آهنی به بازی هستیم. همچنین به‌واسطه‌ی داستان بسته الحاقی افترمث، سایر کاراکترهای داستانی نظیر سیندل هم شنگ سونگ هم در داستان حضور دارند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، تریلر جدیدی را از بسته الحاقی افترمث منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد روایت داستان بازی Mortal Kombat 11 توسط جانی کیج هستیم. همچنین پس از روایت وقایع اصلی، او کاربر را با داستان بسته الحاقی Aftermath آشنا می‌کند؛ جایی‌که شنگ سونگ، لو کین و ریدن را متقاعد می‌کند تا به گذشته برگردد و تاج کرونیکا را به‌دست آورد.

ازاین‌رو آن‌ها می‌توانند تاریخ را مجددا بازنویسی کنند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد شنگ سونگ برنامه‌های دیگری دارد و حال ماجراجویی جدیدی در انتظار کاراکترهای مورتال کامبت 11 است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده