// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر روز عرضه بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11

استودیو ندررلم به‌تازگی تریلر روز عرضه بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 را منتشر کرده جزئیات داستانی بیشتری را به‌نمایش می‌گذارد. 

بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) در اختیار کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا قرار می‌گیرد. در جریان داستان این بسته الحاقی، شاهد ریدن و لو کنگ هستیم که می‌خواهند مأموریت خود در بازنویسی تاریخ را به سرانجام برسانند، اما به‌نظر می‌رسد این مأموریت پیچیده‌تر از همیشه می‌شود و شرایط، آنطور که می‌خواهند پیش نمی‌رود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، تریلر روز عرضه بسته الحاقی افترمث را در اختیار کاربران قرار داده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد سکانس‌های داستانی بیشتری هستیم. کاراکترهای جهان مورتال کامبت 11 به‌نظر می‌رسد یک بار دیگر درگیر دسیسه کرونیکا می‌شوند و این‌بار، شنگ سونگ هم وارد ماجرا شده است تا اهداف پلید خود را پیش ببرد. 

بسته الحاقی Aftermath جدا از اضافه کردن موارد داستانی جدید، سه کاراکتر فوجین، پلیس آهنی و شیوا را هم به بازی اضافه می‌کند. درکنار بسته الحاقی ۴۰ دلاری افترمث هم شاهد اضافه شدن رایگان محیط‌های مسابقه‌ای کلاسیک، Friendships و فیتلیتی‌های محیطی هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده