// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ منتشر شد

پس از تایید انتشار بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ درسال گذشته، بتسدا این بازی را به رایگان برای نینتندو سوییچ منتشر کرد.

بازی The Elder Scrolls: Blades به‌عنوان نسخه‌‌ای کوچک قصد داشت دنیای بزرگ مجموعه The Elder Scrolls را برای طرفداران آن روی دستگاه‌های موبایل بیاورد و در این امر نیز توانست موفق باشد. شرکت بتسدا سال گذشته اعلام کرد که این بازی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد اما چندی بعد این تاریخ به سال ۲۰۲۰ تغییر یافت و تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشد. به‌تازگی بتسدا در اقدامی ناگهانی اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls: Blades به‌صورت رایگان برای نینتندو سوییچ منتشر شده است.

بازی The Elder Scrolls: Bladesدر ماه می سال گذشته روی دستگاه‌های iOS و اندروید به‌صورت Early Access در دسترس قرار گرفت و همچنین طی کنفرانس E3 2019 بتسدا نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی نیز معرفی شد. کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند باندل این بازی را به قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنند که شامل ۳۰ هزار طلا، ۲۰۰۰ الماس، مصالح ساختمانی، دکوراسیون مخصوص Sylvan و چند وسیله‌ی نایاب می‌شود.

بازی The Elder Scrolls: Blades

بازی The Elder Scrolls: Blades یک بازی اول شخص از سری Elder Scrolls برای دستگاه‌های موبایل است که در آن با دشمنان به‌صورت یک و یک رو‌به‌رو می‌شوید و برای کنترل شخصیت خود از کنترل‌های لمسی یا دکمه‌های آنالوگ نینتندو سوییچ استفاده خواهید کرد. این بازی دارای سه حالت است. یک حالت که بازیکنان را در یک سیاه چال بی پایان قرار می‌دهد، یک حالت PvP دربرابر دو بازیکن و حالت سومی که بازیکنان را در یک Hub قرار می‌دهد که می‌توانند کوئست‌هایی را بپذیرند و داستان بازی را بازی کنند.

علاوه‌بر عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ، به‌روزرسانی ۱.۷ که شامل ۶ کوئست جدید، جوایز PvP، بخش Leaderboard و یک دکوراسیون کاملاً جدید به افتخار انتشار کامل بازی است، نیز منتشر شده است. یک نکته‌ی قابل‌توجه دیگر این است که این بازی از قابلیت Cross-Progression روی iOS، اندروید و نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کند که این قابلیت را به بازیکنان می‌‌دهد که بدون درنظرگرفتن پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنند‌، با دوستان خود گفت‌وگو و مبارزه کنند.

همچنین ممکن است یادتان باشد که بتسدا در نمایشگاه E3 2018‌ تیزر بسیار کوتاهی از بازی The Elder Scrolls VI را به نمایش گذاشت که باعث شد طرفداران تصور کنند که اخبار جدیدی راجع به این بازی تا سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد اما در طی جدیدترین اخبار، یکی از رئسای اصلی بتسدا به‌تازگی افشا کرد که ما به هیچ عنوان به زمان انتشار اخبار بیشتری در مورد بازی The Elder Scrolls 6 نزدیک نیستیم.

درحال‌حاضر بازی The Elder Scrolls: Blades برای سیستم‌های ‌عامل‌ iOS و اندروید و نینتندو سوییچ به‌صورت رایگان در دسترس است. در ادامه می‌توانید لانچ تریلر این بازی برای نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده