نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ تا سال ۲۰۲۰ تأخیر خورد

با اینکه انتشار بازی The Elder Scrolls: Blades برای سوییچ برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود، ولی اخبار جدید نشان می‌دهند که انتشار این بازی برای پلتفرم نینتندو سوییچ تأخیر خورده است.

در به‌روزرسانی بلاگ مربوط به بازی The Elder Scrolls: Blades، بتسدا اعلام کرد که در این بازی موبایل تا سال آینده برای کنسول دستی نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد. حال تاریخ عرضه این نسخه‌ی بازی به سال ۲۰۲۰ تغییر یافته و اکنون نیز تنها کلمه «به‌زودی» در صفحه این بازی مشخص شده و زمان دقیقی اعلام نشده است.

استودیوی بازی‌سازی بتسدا درباره تصمیمات خود اینگونه گفت:

ما می‌دانیم که بازیکنان چقدر اشتیاق دارند تا بازی Blades را روی نینتندو سوییچ تجربه کنند و به‌سختی تلاش کرده‌ایم تا این اتفاق رخ بدهد. متأسفانه، درمیان تمام تغییرات دیگری که روی بازی Blades اعمال کرده‌ایم، ما مجبور هستیم که عرضه این بازی را روی کنسول سوییچ تا اوایل سال ۲۰۲۰ عقب بیندازیم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا شما مأموریت خود را در بازی Blades روی سوییچ آغاز کنید و مطمئن هستیم که این زمان اضافه به ما اجازه می‌دهد تا گیم‌پلی بازی را همانطور که طرفداران شایسته آن هستند، اصلاح کنیم. ما عمیقاً از صبر شما ممنون هستیم.

درحالیکه بازی The Elder Scrolls: Blades تا سال آینده میلادی سوییچ منتشر نمی‌شود، بازی روی پلتفرم‌های دیگر در هفته‌های آینده شاهد به‌روزرسانی بزرگی خواهد بود. درنهایت طی بسته به‌روزرسانی جدید بازی The Elder Scrolls: Blades، بخش PvP به بازی اضافه خواهد شد که برای عرضه در اواسط ماه آذر برنامه‌ریزی شده است. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا برای تفریح یا دریافت غنیمت‌های جدید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. زمانی که نسخه کنسول سوییچ منتشر شود، حالت PvP نیز برای بازی با دیگر پلتفرم‌ها سازگار خواهد شد.

درحال‌حاضر، بازی The Elder Scrolls: Blades برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده