// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

بتسدا: اخبار جدید مرتبط با بازی The Elder Scrolls 6 سال ها بعد منتشر خواهند شد

اگر امیدوار بودید که در رویدادهای پیش‌رو تریلر تازه‌ای از The Elder Scrolls 6 ببینید، باید مطلع باشید که ما چند سال تا شنیدن اخبار رسمی جدید در رابطه با این بازی فاصله داریم.

بتسدا در نمایشگاه E3 2018 و برای کنترل حجمه‌هایی که علیه معرفی آثاری مانند Fallout 76 و بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades مطرح شدند و شاید هم به هدف پر کردن یک کنفرانس مطبوعاتیِ تقریبا پرشده از خالی، تیزر بسیار کوتاهی از بازی The Elder Scrolls VI را به نمایش گذاشت. این نمایش نیز باعث شد طرفدارها فکر کنند شرکت مورد بحث نهایتا تا سال ۲۰۲۰ میلادی به سراغ پخش تریلرها و انتشار اخبار جدید درباره‌ی اثر می‌رود. ولی پیت هاینز، یکی از رئسای اصلی بتسدا به‌تازگی افشا کرد که نه‌تنها ما به هیچ عنوان به زمان دریافت تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls 6 یا مواجهه با تیزری تازه از آن نزدیک نیستیم، بلکه چند سال تا خواندن یک خبر رسمی دیگر راجع به اثر مورد بحث هم فاصله داریم!

بازی Starfield

در حقیقت ماجرا از این قرار است که برای انتشار اولین خبر رسمی جدید راجع به The Elder Scrolls 6 اول باید بازی Starfield به‌صورت کامل منتشر شود و عجیب‌تر اینکه همچنان هیچ‌کس اطلاعات خاصی راجع به تاریخ عرضه‌ی «استارفیلد» هم ندارد. به بیان واضح‌تر «استارفیلد» نیز به مانند The Elder Scrolls VI تا امروز تنها یک تیزر را تحویل گیمرها داده است و نمی‌خواهد به سرعت طی ماه‌های آتی به بازار بیاید. حتی احتمال دارد تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی خبر رسمی جدیدی راجع به بازی Starfield منتشر نشود. همه‌ی این‌ها هم درکنار یکدیگر باعث شده‌اند که بسیاری از گیمرها در شبکه‌های اجتماعی، خطاب به بتسدا از شدت بی‌معنی بودن پخش تیزر معرفی دو اثر مورد بحث و مخصوصا TES VI در سال ۲۰۱۸ میلادی بگویند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که مراحل اولیه‌ی ساخت بازی The Elder Scrolls VI تازه چند ماه قبل آغاز شده‌اند؛ آن هم توسط درصد کوچکی از کارمندهای Bethesda Softworks که مشغول کار روی Starfield نیستند. به علت شیوع ویروس کرونا بتسدا برگزاری نمایشگاه E3 امسال خود را لغو کرد که بسیاری از طرفداران امیدوار بودند تا خبر جدیدی از دو بازی Deathloop و Ghostwire: Tokyo بشنوند و حال باید دید که برنامه بتسدا در ادامه سال ۲۰۲۰ چگونه خواهد بود.


منبع IGN زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده