نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌ترین یا طولانی‌ترین بازی سری نخواهد بود

به‌تازگی مشخص شده که بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار نیست بزرگ‌ترین یا طولانی‌ترین بازی سری باشد؛ چراکه سازندگان از بزرگی بیش از حد بازی قبلی بازخورد منفی گرفته‌اند.

اگر انتظار دارید بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین بازی در سری اساسینز کرید باشد، باید بدانید که حداقل از نظر سازنده‌ها اینگونه نیست. این بازی قرار نیست به بزرگی بازی‌ای چون Assassin’s Creed Odyssey تبدیل شود. مدیر ارتباطات بخش خاور میانه‌ی یوبیسافت (Ubisoft) یعنی مالک تفاها در پاسخ به مقاله‌ای درباره‌ی اندازه‌ی بازی AC: Valhalla که نقشه‌ی آن را بررسی می‌کرد و از وجود نروژ و چهار پادشاهی انگلستان در آن خبر می‌داد گفت که سازندگان از بزرگی بیش از اندازه‌ی بازی قبلی مجموعه بازخوردهایی منفی دریافت کرده‌اند و بازی جدید قرار نیست بزرگ‌تر از آن باشد.

برای اینکه بیشتر بدانید؛ این بازی قرار نیست بزرگ‌ترین یا طولانی‌ترین بازی مجموعه باشد. آن‌ها [سازندگان] در مواجهه با مسئله‌ی بزرگ بودن بیش از حد بازی بازخورد منفی دریافت کرده‌اند.

البته این قرار نیست به این معنا باشد که اساسینز کرید والهالا قرار است بازی کوچکی باشد. از آنجا که بازی قبلی در وسعت نقشه و تعداد ماموریت‌ها و محتوای فرعی بسیار بزرگ بود، بازخوردهای منفی‌ای در این‌باره گریبان‌گیر سازندگان شد. به همین خاطر است که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند اندازه‌ی این بازی را در سطح استانداردی حفظ کنند و روی کیفیت متمرکز شوند.

بر اساس گفته‌های کارگردان روایت بازی، Assassin’s Creed Valhalla قرار است ساختار داستانی مخصوص به خودش را داشته باشد. گیم‌پلی این بازی برای اولین بار در رویداد آنلاین Inside Xbox منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید. همچنین می‌توانید تحلیل و بررسی تریلر معرفی این بازی و اشاره‌های تاریخی آن را نیز در زومجی مطالعه کنید تا اطلاعات‌تان درباره‌ی زندگی وایکینگ‌ها و شرایط انگلستان در آن دوران بیشتر شود. در سایر اطلاعات منتشر شده از این بازی، می‌دانیم که بنای تاریخی Stonehenge هم در آن وجود دارد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تعطیلات سال میلادی پیش‌رو برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی سی راهی بازار شود.

نظر شما درباره‌ی تازه‌ترین Assassin’s Creed چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده