// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بنای استون هنج در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد

کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed Valhalla رسما وجود بنای تاریخی استون هنج، واقع در کشور انگلستان را در بازی Assassin’s Creed Valhalla تایید کرد.

همان‌طور که پیش‌تر اخبار متعدد و معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla را در زومجی مطالعه کرده‌اید، جدیدترین نسخه از مجموعه اساسینز کرید شما را به روایت داستان وایکینگ‌ها و تاراج انگلستان توسط این قوم می‌برد. یکی از سوال‌هایی که در مورد این بازی مطرح است وسعت نقشه آن است که با توجه به رشد مرحله‌ای نقشه سایر نسخه‌های بازی، احتمالا باید در این نسخه شاهد نقشه‌ی بزرگ‌تری باشیم. اگرچه هنوز برای ابراز نظر در این مورد زود است و باید تا انتشار بازی منتظر بمانیم، اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، وجود یکی از مکان‌های پر رمز و راز و تاریخی در بازی Assassin’s Creed Valhalla تایید شده است.

استون‌هنج

اشرف اسماعیل، کارگردان خلاق بازی، پیش‌تر در مورد ابعاد نقشه و این‌که چهار پادشاهی داخل بازی چقدر وسعت خواهند داشت صحبت کرده بود. اخیرا در توییتر یکی از کاربران از وی پرسیده بود که آیا امکان دارد مکان تاریخی استون هنج را که در مناطق جنوبی جزیره بریتانیا است در بازی ببینیم؟ وی هم با هیجان پاسخ داده است بله! بازی Assassins Creed Valhalla در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی (پاییز سال ۱۳۹۹ خورشیدی) روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، گوگل Stadia، ایکس‌ باکس وان، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خوانده‌اید که ۱۵ استودیو در ساخت آن مشارکت دارند و همچنین توضیحات یوبیسافت را پیرامون وسعت نقشه بازی مطالعه کردید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده