// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 عصر فردا پخش خواهد شد

ناتی داگ و برند پلی‌استیشن فردا تریلر تازه‌ای از The Last of Us Part 2، محصول انحصاری سونی پخش می‌کنند. همچنین به‌تازگی تصاویری از یک مدل از استیل‌بوک‌های نسخه‌های فیزیکی بازی نیز منتشر شدند.

به‌تازگی تیزری کوتاه از بازی The Last of Us Part 2 پخش شد که بدون به نمایش گذاشتن هیچ‌گونه تصویر جدید از اثر مورد بحث تنها صدای جول و الی را به گوش مخاطب می‌رساند. اِلی با بازی اشلی جانسون می‌گوید «باید کار را تمام کنم» و جول با نقش‌آفرینی تروی بیکر پاسخ می‌دهد: «انجام این کار هزینه‌ای دارد».

درنهایت هم مشخص شد که چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ خورشیدی (فردا) راس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران تریلر جدید ساخته‌ی تازه‌ی نیل دراکمن و تیم ناتی‌داگ پخش می‌شود. امکان دارد این تریلر آخرین تریلر اثر پیش از تریلر زمان عرضه‌ی آن باشد و باتوجه‌به همین حقیقت که تریلرهای زمان عرضه در اکثر مواقع شامل بررسی‌های نوشته‌شده بر محصول می‌شوند و تنها چند روز قبل از انتشار بازی از راه می‌رسند، طرفدارها فکر می‌کنند که سونی و برند پلی ‌استیشن فردا پیش‌نمایشی چند دقیقه‌ای و نسبتا بلند را تحویل بازیکن‌ها می‌دهند.

بازی The Last of Us Part II

ناتی‌داگ پس از سال‌ها فعالیت برای آماده‌سازی TLoU Part II در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با بحران‌هایی ساخته‌شده توسط ویروس کرونا/کووید 19 و رفتارهای ناصحیح چند هکر مواجه شد. این اثر جدید که در انحصار پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار دارد تا ۴۵ روز بعد (جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹) به دست گیمرها می‌رسد و به مانند هر بازی دیگر پس از انتشار، توسط کارشناس‌ها و تاریخ قضاوت می‌شود. اگر می‌خواهید خود را برای پیش‌نمایش جدید بیش از پیش آماده کنید، هم‌اکنون می‌توانید سراغ تماشای تمام تریلرهای رسمی بازی The Last of Us Part II تا به امروز به‌صورت یک‌جا با زیرنویس فارسی اختصاصی در کانال یوتیوب زومجی بروید.

مراحل ساخت و رفع باگ TLoU Part II دیروز به صورت کامل به پایان رسید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده