// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹

الکترونیک آرتز زمان برگزاری EA Play Live 2020 را اعلام کرد

باتوجه‌به تعطیلی نمایشگاه E3 و غیرممکن شدن برگزاری رویدادهای حضوری به خاطر شیوع ویروس کرونا، بالاخره شرکت الکترونیک آرتز از برنامه‌های خود برای ارائه‌ی کنفرانس مطبوعاتی تابستانی رونمایی به عمل آورد.

امسال الکترونیک آرتز نه یک رویداد چندروزه که یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین را در ساعتی مشخص تحویل گیمرها می‌دهد؛ رویدادی کاملا دیجیتالی که راس ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز جمعه، ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۹ به وقت تهران (۱۱ ژوئن ۲۰۲۰) برگزار می‌شود و شرکت EA در آن از بازی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. بازی‌های مانند جدیدترین نسخه‌ی «فیفا» (FIFA) و احتمالا قسمتی دیگر از سری بازی Battlefield که شاید یک بازی Star Wars (جنگ ستارگان) دیگر هم در کنارشان قرار بگیرد. الکترونیک آرتز در سال‌های گذشته هم راه EA Play را تا جای ممکن از نمایشگاه E3 جدا کرده بود اما حالا دیگر توانایی دعوت بازیکن‌ها به سالن‌هایی برای تجربه‌ی آثار خود را ندارد و فقط باید به نمایش آن‌ها بسنده کنند. به همین خاطر بعضی افراد پیش‌بینی می‌کنند که کنفرانس مطبوعاتی امسال شرکت بریتانیایی طولانی‌تر از نمایش‌های معمول آن‌ها در دوره‌های پیشین باشد.

EA Play Live 2020

همزمان با اینکه شکی در نزدیک بودن زمان عرضه‌ی بازی‌های FIFA 21 و Madden NFL 21 وجود ندارد و NHL 21 هم قطعا در EA Play Live 2020 ظاهر می‌شود، شایعه‌ها می‌گویند استودیو EA Motive امسال یک بازی کوچک‌تر و نامعمول نسبت به «جنگ ستارگان»های قبلی الکترونیک آرتز را به عاشقان کهکشان بسیار بسیار دور نشان می‌دهد. همچنین ما شکی نداریم که «بتلفیلد» بعدی در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر می‌شود و تنها باید پرسید که آیا سازندگان در رویداد پیش‌رو آن را نمایش می‌دهند یا ماه‌ها بعد به سراغ انجام این کار خواهند رفت.

شما چه انتظاری از رویداد پیش‌رو دارید؟ فکر می‌کنید شرکت EA در این نمایش موفق به جلب توجه گیمرها می‌شود؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده