نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۰

بازی جدید مجموعه Battlefield برای انتشار در سال ۲۰۲۱ تأیید شد

الکترونیک آرتز انتشار بازی جدید مجموعه بتلفید را برای سال ۲۰۲۱ تأیید کرد. هنوز جزئیات تکمیلی از قبیل نام، تاریخ دقیق یا پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی اعلام نشده است.

در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز امروز و در کنار انتشار آخرین آپدیت بازی Star Wars Battlefront II تأیید کرد که بازی جدید Battlefield از استودیوی DICE که البته هنوز نام مشخصی برای آن اعلام نشده، به‌صورت رسمی برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است. EA قبلاً اعلام کرده بود که قسمت جدید این مجموعه را در سال مالی ۲۰۲۲ که از آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ را در بر می‌گیرد، منتشر خواهد کرد، اما حالا این پنجره به بازه‌ی کوچکتری محدود شده و باید در سال ۲۰۲۱ انتظار بتلفیلد جدید را داشته باشیم.

این خبر که از طریق بیانیه جدید دایس در وبسایت IGN برداشت شده، به‌طور ویژه به آپدیت بزرگ جدید Battlefield V و Star Wars Battlefront II که امروز منتشر شده، اختصاص داشت. بر این اساس، محتوای منتشر شده آخرین آپدیت منظم این دو بازی خواهند بود اما این استودیو همچنان به پشتیبانی آنلاین از این دو بازی ادامه خواهد داد. لذا همچنان می‌توان انتظار برگزاری رویدادهای ویژه و چالش‌های داخلی این بازی‌ها را داشت.

سخنگوی EA در این بیانیه می‌نویسد:

تیم توسعه‌دهندگان بازی Battlefield V در استودیوی DICE در حال فعالیت روی آخرین آپدیت این بازی برای انتشار در تابستان امسال هستند. در شرایطی که افق دیدگاه این استودیو برای Star Wars Battlefront II حالا تکمیل شده و با انتشار محتوای آپدیت The Battle on Scarif به عرضه بسته‌های به‌روزرسانی منظم این بازی خاتمه خواهد داد، همچنان سرورها، چالش‌های درون بازی و رویدادهای ویژه‌ی آن به کار خود ادامه داده و به‌صورت مستمر از بازی پشتیبانی خواهد شد. ما همچنان در سال‌های پیش رو، همراه جامعه بازیکنان این دو بازی خواهیم بود.

سخنگوی الکترونیک آرتز در خصوص Battlefield نیز صحبت‌های خود را با اشاره به این‌که تیم توسعه‌دهندگان دایس تمرکز خود را روی آینده این مجموعه متمرکز کرده و آن را در سال ۲۰۲۱ به بازیکنان ارائه خواهند کرد، جمع‌بندی می‌کند.

Battlefield

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، هنوز مشخص نیست که قسمت جدید مجموعه Battlefield چه نامی داشته یا در چه بازه‌ای از سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. ضمن این‌که هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده که این بازی روی چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود. اما با توجه به سابقه‌ی این مجموعه می‌توان انتظار داشت که علاوه‌بر پی سی، هردو کنسول پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نیز این بازی را دریافت کنند. ضمن این‌که با توجه به بازه تعیین شده برای انتشار این بازی، می‌توان احتمال انتشار آن روی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را نیز بسیار بالا دانست.

Battlefield V هم‌اکنون در کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم پی‌ سی قابل دریافت است.

نظر شما در خصوص انتشار بازی جدید Battlefield در سال آینده چیست؟ آیا همچنان به تجربه Battlefield V ادامه می‌دهید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده