// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹

نسخه بعدی مجموعه Star Wars یک بازی منحصربه‌فرد خواهد بود

استودیو Motive که یکی از استودیوهای الکترونیک آرتز است، اعلام کرده است که نسخه‌ی بعدی مجموعه Star Wars یک بازی بسیار منحصربه‌فرد خواهد بود.

چندین سال بود که شرکت بزرگ الکترونیک آرتز نمی‌توانست از مجموعه بزرگ جنگ ستارگان آن‌‌طوری که باید و شایسته‌ی آن است استفاده کند و بازی‌هایی درخور نام این مجموعه عرضه کند. اما زنجیره‌ی این شکست‌ها که شامل بازی‌های ضعیف، پروژه‌های لغو‌ شده و تصمیمات اشتباه مدیریتی بود، پس از انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order متوقف شد و به طرفداران ثابت شد که می‌توانند هنوز به موفقیت این مجموعه امید داشته باشند. در حال حاضر نیز این شرکت پروژه‌های متعددی از این مجموعه‌ی محبوب و جذاب در دست ساخت دارد که توسط استودیوهای مختلف آن در حال ساخت هستند؛ پروژه‌هایی که امیدواریم بتوانند مانند آن‌چه که استودیو ریسپاون ساخت، موفق شوند و راه نسخه‌های نه چندان موفق استودیو دایس را نروند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از این پروژه‌ها توسط استودیو موتیو (Motive) که متعلق به الکترونیک آرتز است، در حال توسعه است. این استودیو پیش‌تر در ساخت کمپین بازی Star Wars Battlefront II مشارکت داشته است. پیش‌تر بود که الکترونیک آرتز تصمیم به ساخت نسخه‌ای جهان باز از مجموعه Star Wars گرفته بود که پس از مدتی لغو شد و جای خود را به پروژه‌ای کوچک‌تر داد. در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از این پروژه منتشر نشده است و حتی نمی‌دانیم با چه بازی‌ای سروکار داریم، دو نفر از اعضای تیم توسعه آن صحبت‌هایی در این باره داشته‌اند که می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

نسخه‌ی جدید مجموعه جنگ ستارگان که توسط استودیو موتیو در حال ساخت است، یک بازی خاص و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود و می‌توان آن را یک آی‌پی جدید دانست که توسط یک تیم جدید در حال توسعه است.

اگرچه هیچ اطلاعات دیگری در این باره منتشر نشده است و حتی سبک و حالت بازی نیز مشخص نیست، اما الکترونیک آرتز پیش‌تر اعلام کرده بود که آن‌ها قصد دارند تا پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۲، یک نسخه‌ی جدید از مجموعه جنگ ستارگان را منتشر کنند. احتمالا منظور Electronic Arts همین نسخه‌ی در حال ساخت توسط استودیو Motive بوده است.

نظر شما چیست؟ آیا می‌توان به نسخه‌ی بعدی مجموعه جنگ ستارگان امیدوار بود؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده