نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ انتشار جدید The Elder Scrolls Online: Greymoor اعلام شد

براساس اعلام استودیوی زنیمکس آنلاین در پی ادامه فعالیت توسعه دهندگان به صورت دورکاری، بسته‌ی گسترش دهنده The Elder Scrolls Online: Greymoor با یک هفته تأخیر نسبت به تاریخ قبلی عرضه خواهد شد.

اگر همچنان در حالی که در دنیای The Elder Scrolls Online به گشت و گذار می‌پردازید، منتظر از راه رسیدن محتوای بسته‌ی گسترش دهنده Greymoor هستید، به زودی قرار است از تجربه آن لذت ببرید؛ چرا که به تازگی تاریخ جدید انتشار رسمی این بازی در کنار یک سری جزئیات تکمیلی از سوی توسعه دهندگان این بازی اعلام شده است.

Greymoor به عنوان دومین بسته الحاقی The Elder Scrolls Online از مجموع چهار بسته‌ای که برای عرضه در سال ۲۰۲۰ پیش بینی شده است در ماه ژانویه به صورت رسمی معرفی شد. درحالی که قبل از این مورد، شاهد اضافه شدن محتوای گسترش دهنده Harrowstone به بازی بودیم، اعلام شد که بسته Greymoor نیز در در تاریخ ۱۸ ماه می (۲۹ اردیبهشت) برای کاربران پی سی و در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. اما در پی گسترش بحران شیوع ویروس کرونا، کارکنان استودیوی Zenimax Online از ماه مارس به صورت دورکاری و از خانه فعالیت‌های خود را دنبال می‌کردند. از این رو تاریخ عرضه The Elder Scrolls Online: Greymoor نیز به تعویق افتاد.

The Elder Scrolls Online: Greymoor

اما حالا مت فیرور (Matt Firor) کارگردان این بازی در پست وبلاگی جدید خود به تشریح وضعیت جدید این بازی بعد از اتفاقات اخیر پرداخته است. براین اساس اعلام شده که «این استودیو همچنان در مسیر آماده سازی محتوای Update 26  قرار داشته و Greymoor Chapter را تنها با یک هفته تأخیر عرضه خواهد کرد.» مت فیرور به طرفداران اطمینان داده که این استودیو به طور قطع بازی را به تاریخ جدید خواهد رساند. بر این اساس، تاریخ ۲۶ ماه می (۶ خرداد) برای انتشار بسته‌ی ویژه پلتفرم پی‌سی و مک و ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تعیین شده است.

Firor یادآوری کرده که این شرکت هرگز سابقه آماده سازی محتوای یک آپدیت بزرگ را به صورت از راه دور نداشته و اگر در این بین اتفاقی خارج از کنترل آن‌ها رخ دهد، ممکن است این تاریخ حتی مجدداً هم تغییر کند. او در ادامه توضیح داده که به دلیل وضع قوانین قرنطینه در شماری از کشورهای جهان، تعداد بازیکنان این بازی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از این رو توسعه دهندگان استودیو مجبور شدند تا ظرفیت سرورها را به PC EU افزایش دهند. همچنین تیم توسعه‌دهندگان فنی این بازی از برخی مشکلات ناشی از تأخیر در اجرای دستورات ورودی که از سوی برخی کاربران گزارش شده آگاهی کامل داشته و مشغول برطرف کردن مشکلات عملکردی این بازی در آپدیت‌های بعدی هستند. در کمپین Dark Heart of Skyrim، دو بسته الحاقی دیگر نیز معرفی شدند که به‌ترتیب در سه‌ماهه سوم و چهارم سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

دانلود از آپارات

بنابراین بسته گسترش دهنده The Elder Scrolls Online: Greymoor در تاریخ ۶ خرداد برای پی‌سی و مک، و همچنین در تاریخ ۲۰ خرداد برای ایکس باکس وان و PS4 عرضه خواهد شد. بازی اصلی The Elder Scrolls Online نیز هم‌اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد. بازیکنان جدید می‌توانند The Elder Scrolls Online: Greymoor را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. با پیش‌خرید این بسته، بازیکنان می‌توانند به بازی اصلی Elder Scrolls Online و بسته‌های الحاقی قبلی (Morrowind، Summerset و Elsweyr) به‌همراه آیتم‌های دیگری، دسترسی پیدا کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده