نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد

مایکروسافت مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator را اعلام کرد که طی آن مشخص شد علاقه‌مندان برای تجربه بازی به ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارند.

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان سبک جذاب خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا تا الان تصاویر زیبا و چشم‌نواز محیط بازی را مشاهده کرده‌اید. خوشبختانه همگی خبر از یک محصول قابل احترام و جذابی را می‌دهند که حداقل ساعت‌ها می‌تواند تجربه فراموش نشدنی خلبانی را به گیمرها انتقال دهد.

پس از گذشت حدود یک سال از زمان معرفی بازی، تیم سازنده هنوز تاریخ رسمی انتشار آن را اعلام نکرده و تنها خبری که در این زمینه فعلا موجود است به عرضه Microsoft Flight Simulator در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۰ میلادی خلاصه می‌شود.

علاوه‌بر شبیه‌ساز و طراحی دقیق و کامل محیط‌های بازی، استفاده و بهره‌گیری از قابلیت ترافیک هوایی همزمان و همچنین وجود ۳۷ هزار فرودگاه واقعی در بازی باعث شده جدیدترن نسخه Microsoft Flight Simulator بیش از پیش به اثری مورد انتظار تبدیل شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌تازگی مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین پیشنهادی خود برای اجرای بازی را اعلام کرده است. بر این اساس و طبق پیش‌بینی‌های قبلی، علاقه‌مندان برای تجربه تازه‌ترین شبیه‌ساز خلبانی روی پی سی به سخت‌افزاری قدرتمند نیاز دارند. نکته قابل توجه و البته کمی عجیب این است که علاوه‌بر داشتن یک سیستم رده‌بالا، ۱۵۰ گیگابایت فضا برای نصب و اجرای بازی نیز مورد نیاز است.

برخلاف سنت گذشته مایکروسافت این‌بار برای افرادی که تمایل دارند Microsoft Flight Simulator را بدون هیچ مشکل و روی بهترین حالت اجرا کند، مشخصات سخت‌افزار یک سیستم ایده‌آل را نیز معرفی کرده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات هر یک از این سه سیستم را مشاهده کنید.

بازی Microsoft Flight Simulator


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده