// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

سازنده Horizon: Zero Dawn به‌دنبال استخدام انیماتور جدید است

شرکت گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon: Zero Dawn، به‌دنبال استخدام سرپرست طراحی انیمیشن هیولاها است که شاید زمزمه‌ای برای ساخت دنباله این بازی تلقی شود.

هرچند هنوز شرکت سونی به‌صورت رسمی خبری مبنی‌بر ساخت ادامه بازی Horizon Zero Dawn منتشر نکرده است، اما باتوجه‌به موفقیت‌هایی که این بازی کسب کرده است و همچنین اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، شاید بتوان در آینده منتظر اعلام اخباری در این راستا باشیم. در طول سال گذشته بارها آگهی‌های مختلفی از سوی شرکت Guerrilla Games مبنی‌بر استخدام افراد متخصص جدید منتشر شده بود و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، باز هم شاهد انتشار این‌چنین آگهی‌هایی هستیم. باتوجه‌به اینکه گوریلا گیمز به‌دنبال استخدام سرپرست طراحی انیمیشن‌های مربوط‌ به هیولاها است، شاید بتوان این‌گونه استنباط کرد که این شرکت مشغول ساخت دنباله بازی Horizon: Zero Dawn است.

Horizon Zero Dawn

در این آگهی نوشته شده است که به کسی نیاز داریم که در ساخت موجودات مختلف با ما همکاری کند و تا جای ممکن دارای توانایی‌های خوبی در این راستا باشد تا بتواند به بهترین شکل این کار را انجام دهد. گوریلا گیمز همچنین گفته است که قصد دارد در این فرایند حرکات حیوانات واقعی را شبیه‌سازی کند تا بتواند طراحی نهایی را تا حد زیادی شبیه به واقعیت کند.

هرچند نمی‌توان این آگهی‌ها را به‌طور قطع نشان‌ دهنده‌ی ساخت بازی Horizon: Zero Dawn 2 یا ادامه‌ای بر نسخه اول دانست، اما باتوجه‌به طراحی خوبی که دایناسورهای مکانیکی نسخه اول داشتند و توانایی‌هایی که گوریلا گیمز در آگهی‌ جدید خود به‌دنبال آن است، می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که آن‌ها مشغول ساخت نسخه‌ای جدید از این بازی هستند. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Horizon: Zero Dawn پیش‌تر در زومجی خواندید که به‌زودی نسخه کامپیوتر آن نیز روانه بازار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا ممکن است گوریلا گیمز مشغول ساخت نسخه دوم این بازی باشد؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده