نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

دنباله بازی Horizon: Zero Dawn به احتمال زیاد در حال ساخت است

استودیو Guerrilla Games در حال استخدام نیرو برای یک ساخت بازی جهان باز است که احتمالا دنباله‌ی بازی Horizon: Zero Dawn باشد.

بازی Horiozn: Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست تحسین منتقدان و مخاطبان را به همراه داشته باشد. این اثر یکی از خاص‌ترین بازی‌های منتشر شده در میان بازی‌های پرطرفدار به شمار می‌رفت و با این که عناصر جهان باز آن، حرف جدیدی برای زدن نداشت اما ایده‌ی ترکیب زندگی‌ای شبیه به دوران عصر حجر اما در آینده، واقعا جذاب بود. این بازی به قدری خوب عمل کرد که حتی استودیو‌ Capcom در بازی محبوب Monster Hunter World دو رویداد کراس اور با آن تشکیل داد. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که استودیو Guerrilla Games در حال ساخت دنباله‌ی این بازی است.

در حال حاضر، ۱۶ جایگاه در این استودیو برای اعضای جدید در نظر گرفته شده‌ است که فهرست کامل آن‌ها در صفحه‌ی لینکدین Guerrilla Games موجود است. این ۱۶ جایگاه اطلاعات دقیقی از پروژه‌ی آینده‌ی این استودیو به ما نمی‌دهد اما می‌توان از روی ویژگی‌های برخی از آن‌ها، حدس زد که گوریلا گیمز در حال استخدام نیرو برای بازی Horizon 2 است. به عنوان مثال یکی از این جایگاه‌ها نشان می‌دهد که این استودیو به دنبال جذب طراح ارشد پوشش گیاهی است و در جایگاه دیگری اشاره به وجود نیاز یک انیماتور برای خلق جهانی زنده می‌شود. خلق جهان زنده در کنار پوشش گیاهی می‌تواند کاملا به یک بازی جهان باز اشاره داشته باشد که در مورد استودیو Guerrilla Games، تمامی نگاه‌ها به سمت دنباله‌ی بازی Horizon: Zero Dawn خواهد بود.

ساخت ادامه‌ی بازی Horizon: Zero Dawn با توجه به میزان فروش بسیار خوب و دیگر موفقیت‌های این بازی، اصلا دور از ذهن نیست و بعید است که کسی با شنیدن این خبر متعجب شود. چه کسی از ساخته شدن دنباله‌ای برای یک بازی بسیار خوش‌ساخت بدش می‌آید؟ با توجه به اخباری که امروز مبنی بر تایید نام و تاریخ عرضه‌ی پلی استیشن 5 منتشر شد، به نظر می‌رسد که سونی در حال آماده‌سازی همه جانبه‌ی خود برای شروع نسل بعدی کنسول‌های خانگی‌ است و ممکن است که دنباله‌ی بازی Horizon نیز یکی از برنامه‌های این شرکت برای پربار کردن فهرست بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 باشد. در هر صورت، باید تا منتشر شدن اخبار بیشتر منتظر ماند و دید که آیا ساخته شدن بازی Horizon 2 به حقیقت خواهد پیوست یا خیر.

شما می‌توانید از تجربیات خود از بازی Horizon: Zero Dawn با ما بگویید و انتظارات خود را از دنباله‌ی این بازی با ما در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده