نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵

Horizon: Zero Dawn احتمالا برای پی سی منتشر می‌شود

طبق اعلام منابعِ سایت کوتاکو، بازی Horizon: Zero Dawn قرار است در سال ۲۰۲۰ برای پی‌سی منتشر شود. 

Horizon: Zero Dawn یکی از بازی‌های انحصاری موفق کنسول پلی‌استیشن 4 به‌حساب می‌آید که از چند وقت پیش شایعه‌هایی مبنی بر انتشار آن برای پی‌سی به گوش می‌رسند. در جدید‌ترین این شایعه‌ها، سایت کوتاکو به نقل از منابع قابل اعتماد خودش، اعلام کرده که این ساخته استودیو گوریلا گیمز قرار است در سال جاری میلادی برای کامپیوتر هم منتشر شود. 

این خبر، توسط سه شخص آگاه از برنامه‌های سونی به کوتاکو اعلام شده است. طبیعتا از آنجایی که هنوز چیزی رسما از طرف سونی گفته نشده، هویت این افراد هم فاش نشده است و البته که در تلاشِ کوتاکو برای تماس با سونی، واکنش رسمی به این خبر از طرف شرکت ژاپنی ارائه نشده است. با این حال نکته مهم دیگری که این منابع در گزارش خودشان به آن اشاره کرده‌اند، این است که Horizon: Zero Dawn قرار است روی پی‌سی هم از طریق فروشگاه اپیک و هم استیم در دسترس قرار بگیرد؛ هرچند هنوز این مورد نهایی نشده و شاید در نهایت تغییراتی در آن رخ بدهد. 

به هر حال پی‌سی در سال‌های اخیر مورد توجه بیش‌تری قرار گرفته و برای مثال، مایکروسافت بازی‌های انحصاری خودش را علاوه بر کنسول‌ها برای این پلتفرم هم در دسترس قرار می‌دهد. در زمینه بازی‌های سونی هم برای مثال باید به دث استرندینگ اشاره کنیم که قرار است در تابستان ۲۰۲۰ برای پی‌سی هم منتشر شود و البته ناشر این نسخه آن، سونی نخواهد بود. باید منتظر ماند و دید که آیا انتشار Horizon: Zero Dawn برای کامپیوتر هم در نهایت رسما تایید خواهد شد یا خیر؛ هرچند که با توجه به اعلام آن با چنین قاطعیتی از طرف کوتاکو، به نظر می‌رسد که باید به انتشار بازی برای پی‌سی امیدوار باشیم.

نظرات خود را در مورد با زومجی در میان بگذارید.


منبع کوتاکو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده