// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه‌ی GOTY بازی World War Z در کنار پورت نینتندو سوییچ این بازی معرفی شد

 پس از گذشت یک سال از انتشار بازی World War Z، نسخه‌ی GOTY و نینتندو سوییچ این بازی اعلام شد.

در گزارشی از IGN، استودیو سیبر اینتراکتیو از انتشار نسخه GOTY و نسخه نینتندو سوییچ بازی World War Z خبر داد. نسخه‌ی GOTY بازی World War Z علاوه بر بسته‌ی الحاقی منتشر شده‌ی پیشین، شامل یک حالت جدید PvE سوم شخص سوم در شهر مارسی در فرانسه و همچنین بسته‌های اسلحه‌ و کاراکتر‌های جدید نیز خواهد بود.

مت کارچ (Matt Kerch)، مدیر عامل استودیو Saber Interactive در اینباره اعلام کرد:

بازی World War Z از هر لحاظ تأثیر بسزایی در استودیوی ما داشته است. دستیابی به اهدافی که شاید چند سال پیش غیرقابل تصور به نظر می‌آمد، احساس خارق العاده‌ای است. بیش از ۱۰ میلیون حساب کاربری در این بازی ساخته شده و تعداد بازیکنان همزمان ما نیز به ده‌ها هزار نفر رسیده و در حال افزایش است. در طی هفته‌ی رایگان ما در Epic Games Store، تعداد ۹.۹ میلیون نفر این بازی را دریافت کردند و ما توانستیم تعداد ۲۵۰ هزار نفر کاربر را که به صورت همزمان روی پلتفرم‌های مختلف در حال تجربه‌ی بازی بودند ثبت کنیم. تیم Epic به ما اعلام کرد بازی WWZ موفق‌ترین بازی رایگان اپیک گیمز استور بوده است. ما حتی توانستیم از نظر تعداد دانلود و بازیکنان از بازی Left 4 Dead 2 نیز جلو بزنیم.

بازی World War Z یک بازی کو آپ سوم شخص است که شما را در برابر تعداد زیادی از زامبی‌ها قرار می‌دهد. این بازی سال گذشته منتشر شد و تعداد بیش از دو میلیون نسخه در ماه از آن به فروش رسید. سازندگان بازی چندی پیش قابلیت بازی کراس پلتفرمی را روی ایکس باکس وان و پی سی به آن اضافه کردند و علاوه بر این اعلام شد که قابلیت کراس‌پلی به نسخه پلی استیشن 4 نیز در آینده اضافه خواهد شد.

علاوه بر نسخه‌ی GOTY این بازی، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی World War Z نیز در حال توسعه است اما در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است. تیمی که کارچ در آن حضور دارد پیش از این بازی Witcher 3 را برای نینتندو سوییچ پورت کرده بود. وی دراین راستا اعلام کرد که ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی World War Z ممکن است سخت‌تر باشد.

به خاطر داشته باشید که ما باید صحنه‌هایی از صدها نفر از دشمنان را به همراه چهار بازیکن به صورت آنلاین رندر کنیم. تلاش برای اجرای بازی روی نینتندو سوییچ یکی از سخت‌ترین کارهایی است که ما مجبور به انجام آن شده‌ایم. این کار حتی با وجود اینکه ما موتور خودمان (Swarm) را به پلتفرم نینتندو سوییچ منتقل کرده‌ایم نیز مشکل است.

بازی World War Z هم اکنون روی ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4  قابل تجربه است و همچنین از طریق Xbox Game Pass نیز در دسترس قرار گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده