// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

قابلیت کراس پلی به نسخه کامپیوتر و ایکس باکس وان World War Z اضافه شد

علاوه‌بر اضافه شدن قابلیت کراس پلی بین نسخه‌های پی سی و ایکس باکس وان بازی World War Z، نسخه کامپیوتر این بازی در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌های کامپیوتر و ایکس‌ باکس وان بازی شوتر و زامبی محور World War Z اکنون دارای قابلیت کراس‌پلی یا همان بازی بین پلتفرمی شده‌اند. استودیو سیبر اینتراکتیو به این مناسبت نسخه کامپیوتر این بازی Co-Op را در فروشگاه اپیک گیمز به‌طور کامل رایگان کرد و برای نسخه ایکس‌باکس وان نیز یک تخفیف بسیار خوب در نظر گرفته است.

قابلیت کراس‌پلی بازی World War Z که قرار بود اواخر سال گذشته میلادی و در قالب محتوای فصل دوم به آن اضافه شود، حالا با ترکیب سرورهای پی‌سی و ایکس‌باکس وان به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در حالت‌های مختلف بازی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. استودیو Saber Interactive همچنین از اضافه شدن این قابلیت به نسخه پلی استیشن 4 بازی در آینده خبر داد.

علاوه‌بر این قابلیت، جدیدترین آپدیت بازی World War Z ویژگی‌های دیگری نیز به آن اضافه کرده است. براساس اطلاعاتی که این استودیو ارائه داده است، یک ماموریت جدید به بازی اضافه شده که در آن بازیکنان باید نمونه یک ویروس را تا رسیدن به مقصد حمل کنند و هرچه‌قدر که این ویروس را بیشتر پیش خود نگه دارند، از عوارض منفی بیشتری رنج خواهند برد.

بازی World War Z

علاوه‌بر این موارد، تغییراتی هم در حالت Horde Mode Z بازی اعمال شده است که افزایش امتیاز XP و پاداش داخل بازی، کاهش تعداد زامبی‌ها در حالت Normal بازی و پنج حالت و Perk جدید برای سلاح‌های بازی (از جمله سلاح پیستول کاملا اتوماتیک) جزو آن‌ها هستند. این به‌روزرسانی همچنین باعث پایان یافتن محتوای پس از انتشار، برای فصل دوم بازی شده است که پیش‌تر برای آن رونمایی شده بود. البته سیبر اینتراکتیو گفته است که محتواهای بیشتری در راه است که شامل یک مکان جدید به‌همراه سه ماموریت و شخصیت‌های جدید است.

در حال حاضر و تا تاریخ دوم ماه آوریل (۱۴ فروردین ماه) می‌توانید نسخه پی‌سی بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید. همچنین برای کسانی که قصد خرید نسخه ایکس‌باکس وان بازی را دارند و البته در سرویس Xbox Live Gold هم عضو هستند، می‌توانند تا تاریخ ۳۰ ماه مارس (۱۱ فروردین ماه) بازی را با ۷۵ درصد تخفیف به‌قیمت تقریبی ۱۰ دلار تهیه کنند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده