// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Dishonored 2 و World War Z به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

کاربران سرویس Xbox Game Pass می‌توانند از تاریخ ۱۱ مهر ماه، بازی Dishonored 2 را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

مقاله‌های مرتبط:

زمانی‌که وارد ماه جدید میلادی می‌شویم، میجر نلسون بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass را معرفی می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون با ورود به ماه اکتبر لیست بازی‌های این ماه را منتشر کرده است. در میان بازی‌های منتشر شده می‌توان‌به بازی Dishonored 2 اشاره کرد. ازاین‌رو کاربران ایکس باکس وان که سرویس Xbox Game Pass را خریداری کرده‌اند، از تاریخ ۱۱ مهر ماه (سه اکتبر) می‌توانند دیس‌آنرد 2 را به‌صورت رایگان تجربه کنند. اگر تابه‌امروز این بازی را تجربه نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید، زیرا Dishonored 2 به‌واسطه دو کاراکتر خود، گیم‌پلی کاملا متفاوت و جذابی را در دسترس مخاطب قرار داده است.

این در حالی است که از تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۰ اکتبر) علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره و زامبی محور می توانند بازی World War Z را تجربه کنند. این بازی سوم شخص کوآپ بازیکن را با موج‌های متعددی از زامبی‌های مختلف مواجه می‌کند. با اینکه World War Z نتوانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین دریافت کند، اما می‌تواند یک تجربه‌ی سرگرم کننده را درکنار دوستان به‌وجود بیاورد. از دیگر بازی‌هایی که در ماه اکتبر به سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس اضافه می‌شوند هم می‌توان به Yooka-Laylee اشاره کرد.

دراین‌میان یک خبر خوب هم برای هواداران Fallout وجود دارد. علاقه‌مندان به بازی Fallout: New Vegas می‌توانند از تاریخ ۲۵ مهر ماه، این بازی را به‌صورت رایگان روی کنسول خود تجربه کنند. نسخه نیو وگاس به‌لطف سرویس Backward Compatibility هم‌اکنون در دسترس کاربران Xbox One قرار دارد. از دیگر بازی‌های فهرست ماه اکتبر هم می‌توان‌به Felix the Reaper و Panzer Dragoon Orta اشاره کرد.

بازی های اکتبر Xbox Game Pass


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده