// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

صحبت‌ های سازندگان Minecraft Dungeons درباره‌ی تاخیر این بازی

سازندگان بازی Minecraft Dungeons طی مصاحبه‌ای درباره‌ی علت تأخیر این بازی صحبت کردند.

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، این روزها شنیدن خبر تأخیر خوردن بازی‌های بسیار مورد انتظار مانند بازی The Last of Us Part II و Wasteland 3، لغو شدن رویدادها و دورکاری تیم‌های توسعه بازی به اتفاقی قابل انتظار و عادی تبدیل شده است. بازی دیگری که به‌تازگی تأخیر خورده است، بازی Minecraft: Dungeons از استودیو موجانگ (Mojang) است که ابتدا قرار بود در ماه جاری منتشر شود اما اکنون در ماه می منتشر خواهد شد.

به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی Minecraft Dungeons با سایت Eurogamer درباره تأخیر این بازی کمی بیشتر صحبت کردند. دیوید نیشاگن (David Nisshagen)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو موجانگ در مورد اینکه چرا تیم سازنده تصمیم گرفت تاریخ انتشار این بازی را عقب تر بیندازد توضیحات بیشتری داد. او در این‌باره اعلام کرد که نه‌تنها آن‌ها نمی‌خواستند فشار ناخواسته‌ای را بر خودشان وارد کنند بلکه همچنین اطمینان نداشتند که در صورت انتشار بازی در زمان اعلام شده آن‌ها بتوانند نوع تجربه‌ای را که قصد داشتند ارائه دهند یا بتوانند به آن افتخار کنند را تضمین کنند.

ما نمی خواهیم تیم‌ها را در این مدت تحت فشار قرار دهیم. ما احتمالاً می‌توانستیم خودمان را به تاریخ قدیمی برسانیم اما اینکار تا حدی برای تیم و همچنین برای بازیکنان احساس ناراحتی به همراه داشت زیرا ما نمی‌توانستیم تضمین کنیم که یک بازی خوب و سرگرم کننده ارائه خواهیم داد. بنابراین با داشتن این زمان اضافه، ما یک محصول نهایی بهتر و تیمی شادتر خواهیم داشت که می‌توانند به کار خود افتخار کنند.

بازی Minecraft Dungeons در تاریخ ۶ خرداد ماه روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس خواهد بود. این بازی در ابتدا شامل حالت کراس پلی نخواهد بود اما در آینده این حالت به بازی اضافه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده