// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

شیوع ویروس کرونا عرضه بازی Minecraft Dungeons را به تعویق انداخت

سازندگان بازی Minecraft Dungeons با پخش یک ویدیوی کوتاه جدید اعلام کرد که این بازی در روز سه‌شنبه، ششم خرداد سال ۱۳۹۹ شمسی منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، عرضه بازی Minecraft Dungeons با تاخیری کوتاه مواجه شده است. اثر جدید دنیای سری بازی Minecraft قرار است یک ویدیوگیمِ الگوگرفته از مجموعه‌ی محبوب و بزرگ «دیابلو» (Diablo) باشد که با محوریت پیموده شدن سیاه‌چال‌ها (Dungeonها) توسط بازیکن پیش می‌رود. این بازی ویدیویی که به‌زودی امکان پیش‌خرید آن در تمامی فروشگاه‌ها مهیا خواهد شد، نخست قرار بود در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی به دست مخاطبان برسد و اکنون با این تأخیر تازه مشخص شد که ۲۶ مِی سال جاری میلادی (۶ خرداد ۱۳۹۹ خورشیدی) عرضه می‌شود. تیم سازنده‌ی این بازیِ نسبتا مورد انتظار که در آن می‌توانید به گشت‌وگذار با دوستان خود، نابودی Minecraft Creeperها و به‌دست آوردن بهترین منابع بپردازید، این‌گونه خبر نام‌برده را اعلام کرد:

از آن‌جایی که همه‌ی ما مشغول فعالیت در خانه‌های خود در مسیر انجام سهم‌مان برای حفاظت از جامعه‌ی سازندگان بازی هستیم، اصل کار ما شوربختانه تحت تاثیر تکیه به این روش قرار می‌گیرد. ما می‌خواستیم Minecraft Dungeons را در آوریل به‌دست شما برسانیم. ولی اکنون باید به هدف تقدیم کردن بهترین بازی ویدیویی ممکن به مخاطب، تاریخ دیگری را درون تقویم علامت بزنیم. دوستان خود را جمع کنید و آماده باشید! بازی Minecraft Dungeons بیست‌وششم ماه May سال جاری میلادی روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به‌دست شما خواهد رسید و اگر جزو مشترک‌های سرویس Xbox Game Pass هستید، بدون نیاز به خرید می‌توانید در همان روز عرضه مشغول تجربه‌ی آن بشوید.

«ماینکرفت دانجنز» به‌گفته‌ی سازندگان خود ارزش تکرار بالایی دارد. زیرا به‌صورت رویه‌ای و در هنگام تجربه شدن اثر توسط مخاطب برخی از بخش‌های مراحل خود را می‌سازد. تیم آفریننده‌ی بازی اعتقاد دارد که درنهایت ویژگی‌هایی از این دست صبر طرفداران را به خوبی پاسخ خواهند داد ولی باز هم از آن‌جایی که مایکروسافت همین چند روز قبل از عدم تأخیر خوردن بازی‌های در حال ساخت استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی خود گفت، نمی‌توان از شنیدن خبر تأخیر جدید متعجب نشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده