// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

فصل دوم سال چهارم For Honor به دلیل ویروس کرونا تاخیر خورد

یوبیسافت از تاخیر خوردن فصل دوم از سال چهارم بازی For Honor به‌دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Ubisoft به‌دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا از تاخیر در عرضه فصل جدید بازی For Honor خبر داد. تاریخ جدید انتشار فصل دوم از سال چهارم این بازی برابر است با ۱۱ ماه ژوئن (۲۲ خرداد ماه) که قرار است برای تمامی پلتفرم‌های بازی در دسترس قرار بگیرد. در زیر می‌توانید بخش‌های از صحبت‌های یوبیسافت را در این زمینه مطالعه کنید:

قبل از هر چیزی و مهم‌تر از هر مساله‌ای، امیدوارم تمامی افراد در سلامت باشند و در منازل خود دوران خوبی را سپری کنند. در عین حال تیم توسعه و پشتیبانی از بازی For Honor مشغول فعالیت و کار کردن است تا این بازی را سرپا نگه دارد؛ اگرچه از راه دور و از طریق دورکاری. ما به این‌که افراد تیم توسعه بازی با سرعت خوبی به این شرایط جدید عادت کرده‌اند افتخار می‌کنیم؛ اگرچه با تمام تلاشی که انجام داده و می‌دهیم، وقفه‌هایی که در طول هفته‌های گذشته در روند توسعه محتواهای بازی پیش آمد، باعث شده است که نتوانیم آن‌ها را در زمان مقرر در دسترس بازیکنان قرار بدهیم. به دلایلی که ذکر شد، تصمیم گرفتیم تاریخ انتشار فصل دوم از سال چهارم بازی را به تعویق بیندازیم.

یوبیسافت همچنین گفته است که برای جبران این تاخیر، تصمیم دارد یک‌سری از فعالیت‌های کاربرپسند را به بازی بازگرداند. هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. بازی For Honor جدیدترین اثری است که تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفته است. پیش‌تر خبر تاخیر بازی‌های The Last of Us Part II ،Marvel's Iron Man VR و Dirt Rally 2 به‌گوش رسیده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده