نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۴

نبرد ابرقهرمانان با قهرمانی بتمن به پایان رسید؛ شرایط قرعه کشی

مسابقه نبرد ابرقهرمانان در نهایت با قهرمانی بتمن به پایان رسید. در ادامه توضیحاتی راجع به شرایط قرعه‌کشی آن ارائه خواهیم کرد. 

مسابقه نبرد ابرقهرمانان، با محوریت روبه‌رو شدن شخصیت‌های کمیک از دو جهان دی‌سی و مارول، از ۲۳ بهمن ۹۸ آغاز شد. در این مسابقه که ۳۲ شخصیت در آن حضور داشتند، با آرای شما کاربران عزیز مرحله به مرحله پیش آمدیم تا اینکه در نهایت در مرحله نیمه‌نهایی، بتمن با جوکر و آیرون‌من هم به سوپرمن روبه‌رو شدند که در نتیجه این تقابل‌ها، شاهد رویارویی بتمن با آیرون‌من در فینال بودیم؛ مسابقه‌ای که شوالیه تاریکی در آن با اکثریت آرا موفق به شکست دادن آیرون‌من از دنیای مارول شد تا قهرمان این مسابقه لقب بگیرد. کاربران زومجی از همان مسابقات اول حضور پررنگی در نظرسنجی‌های مسابقه داشتند و این امر تا مسابقات پایانی هم ادامه پیدا کرد؛ به طوریکه در هر دو مسابقه نیم‌نهایی شاهد ثبت بیش از ۱۰ هزار رای بودیم و در مسابقه فینال هم بیش از ۱۲ هزار رای ثبت شد.

همانطور که از ابتدا هم اشاره کردیم، با حمایت شرکت آونگ قرار است به افرادی که فرم شرکت در قرعه‌کشی نبرد ابرقهرمانان را پر کرده‌اند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی به شرح زیر تعلق بگیرد:

  • پلی‌استیشن 4 ارتقا یافته با SSD Adata SU800 512GB و هارد اکسترنال گیمینگ یک ترابایتی Adata 770G برای دو نفر
  • درایو اس اس دی Adata SX8200 Pro یا S11 Pro با ظرفیتی ۵۱۲ گیگابایت برای سه نفر 
  • اس اس دی پر سرعت و با دوام Adata SU800 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برای سه نفر
  • هارد اکسترنال Adata HD380، تنها هارد مقاوم در برابر ۳ تن فشار در دنیا با ظرفیت ۲ ترابایت برای دو نفر
  • هارد اکسترنال Adata HD770G، اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB برای سه نفر

برای مشخص شدن برندگان جوایز مسابقه نبرد ابرقهرمانان، قرار است مراسم قرعه‌کشی را برگزار و آن را از طریق لایو اینستاگرام پخش کنیم و در نهایت هم جوایز مذکور به برندگان اهدا شوند. با این حال فعلا و به دلیل شرایط خاصی که به‌سبب شیوع ویروس کرونا رخ داده، اکثر فعالیت‌های زومجی به‌شکل دورکاری انجام می‌شوند و به همین دلیل شرایط برگزاری قرعه‌کشی فراهم نیست. هدف ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهیم و جوایز را هم به دست برندگان برسانیم؛ با این حال زمان دقیق برگزاری قرعه‌کشی فعلا مشخص نیست و به‌محض مشخص شدن آن، از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی زومجی در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

با تشکر از تمام افرادی که در مسابقه نبرد ابرقهرمانان شرکت کرده و فرم قرعه‌کشی آن را پر کرده‌اند. امیدواریم با سلامت از شرایط فعلی عبور و خیلی زود مراسم قرعه‌کشی برندگان این مسابقه را برگزار کنیم.

آونگ


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده