مسابقه نبرد ابرقهرمانان همراه با جوایز ارزنده

مسابقه نبرد ابرقهرمانان همراه با جوایز ارزنده

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

در مسابقه نبرد ابرقهرمان‌های زومجی شرکت کنید، به سوپرهیرو مورد علاقه خود رای دهید و برنده جوایز ارزنده‌ای از جمله پلی‌استیشن 4 به همراه درایو SSD و هارد اکسترنال یک ترابایتی شوید. 

آیا تا بحال از خود پرسیده‌اید که محبوب‌ترین ابرقهرمان یا ضدقهرمان بین کاربرهای زومجی، کدام‌یک از شخصیت‌های بی‌شمار کامیک بوکی است؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را دریافت کنید، با نبرد ابرقهرمانان که با جوایز ارزنده‌ای نیز همراه است، همراه زومجی باشید.

این مسابقه که بین ۳۲ ابرقهرمان و ضد قهرمان جریان دارد، از چهارشنبه ۲۳ بهمن سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی با نبرد بین فلش و دکتر استرنج کار خود را آغاز می‌کند و در مدت زمانی تقریبا یک ماهه، در وب‌سایت زومجی جریان دارد. پیش از ارائه توضیحات در رابطه با نحوه انتخاب شخصیت‌ها، نحوه شرکت در نظرسنجی و قرعه‌کشی و برنده شدن یکی از چندین جایزه ارزنده این مسابقه و همچنین قوانین مسابقه، شما را به تماشای زوم‌کست ویژه قرعه‌کشی که با توضیحاتی همراه است، دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

پیش از معرفی تمامی شخصیت‌های حاضر در نبرد ابر قهرمانان زومجی، نوبت شرح قوانین و نحوه برگزاری نظرسنجی مسابقه است:

۱. روند برگزاری مسابقات به این صورت است که هر روز ساعت ۱۷:۰۰، یک مسابقه آغاز می‌شود و شما تا ساعت ۱۶:۰۰ روز بعد فرصت دارید تا بین یکی از دو شخصیت هر مسابقه یکی را انتخاب کنید. با اتمام رای‌گیری، نتیجه مسابقه اعلام می‌شود و ساعت ۱۷:۰۰ همان روز، مسابقه بعدی آغاز می‌شود. 

۲. همه مسابقات تک حذفی هستند؛ این یعنی پس از پایان هر مسابقه شخصیت با رای کمتر از مسابقه حذف می‌شود. پس اگر می‌خواهید شخصیت محبوب‌تان حذف نشود، با دعوت دوستانتان برای رای‌دهی شانس برنده شدن شخصیت محبوب خود را افزایش دهید.

۳. صفحه اصلی مسابقه که می‌توانید با وارد کردن آدرس https://www.zoomg.ir/SHB2020  به آن دسترسی داشته باشید، هر روز و پس از اتمام هر نظرسنجی به‌روز رسانی خواهد شد. در این صفحه می‌توانید براکت به‌روز شده مسابقات را مشاهده کنید و از آخرین اخبار و اطلاعات مسابقه با خبر شوید. 

۴. با پرکردن فرم قرعه‌کشی و شرکت در نظرسنجی‌های مسابقه، می‌توانید در قرعه‌کشی جذاب و پر از جایزه نبرد ابرقهرمانان زومجی شرکت کنید. لطفا فرم را تنها یک بار و با دقت پر کنید زیرا کد ملی تکراری در سیستم ثبت نمی‌شود و هنگام تقدیم جوایز، کد ملی شخص برنده با هویت وی تطبیق داده می‌شود، بنابراین نام و نام خانوادگی خود را به صورت فارسی و مطابق با کارت ملی‌ خود وارد کنید. در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و برنده شدن در مسابقه، جایزه به فرد دیگری تعلق خواهد گرفت. آونگ، نماینده چندین برند مختلف از جمله Adata، حامی مسابقه نبرد ابرقهرمانان زومجی است. جوایز مسابقه به شرح زیر هستند:

      • پلی‌استیشن 4 ارتقا یافته با SSD Adata SU800 512GB و هارد اکسترنال گیمینگ یک ترابایتی Adata 770G برای دو نفر
      • درایو اس اس دی Adata SX8200 Pro یا S11 Pro با ظرفیتی ۵۱۲ گیگابایت برای سه نفر 
      • اس اس دی پر سرعت و با دوام Adata SU800 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برای سه نفر
      • هارد اکسترنال Adata HD380، تنها هارد مقاوم در برابر ۳ تن فشار در دنیا با ظرفیت ۲ ترابایت برای دو نفر
      • هارد اکسترنال Adata HD770G، اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB برای سه نفر

۵. فرم شرکت در قرعه‌کشی در همه راندهای نبرد کاراکترها فعال خواهد بود و شما تا روز فینال فرصت دارید این فرم را پر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنید.

۶. با به اشتراک‌گذاری صفحه اصلی مسابقات با دوستان خود، شانس برنده شدن شخصیت محبوب‌تان در نبرد ابرقهرمانان زومجی را افزایش دهید.

با پر کردن فرم زیر و شرکت در نظرسنجی، شانس خود را برای برنده شدن یکی از چندین جوایز ارزنده نبرد ابرقهرمانان بیازمایید:

فرم قرعه‌کشی

دقت کنید که هر کد ملی تنها یک‌بار فرصت شرکت در مسابقه را دارد و در هنگام قرعه‌کشی، کد ملی‌های تکراری حذف می‌شوند.

 

برای انتخاب شخصیت‌های حاضر در نبرد ابرقهرمانان زومجی، تیم تحریریه کار بسیار سختی در پیش داشت. برای اینکه بتوانیم تمامی شخصیت‌های معروف و محبوب را در این نبرد ابرقهرمانان شرکت دهیم، تصمیم گرفتیم که روند انتخاب شخصیت‌ها را به دو بخش اصلی و چهار بخش فرعی تقسیم کنیم. ۱۶ شخصیت از مارول و ۱۶ شخصیت از دی‌سی که هر کدام شامل ۸ سوپر هیرو و ۸ ضد قهرمان می‌شوند، روند انتخاب شخصیت‌های حاضر در مسابقه را تشکیل دارد. به این ترتیب، از هر کدام از شرکت‌های محبوب مارول و دی‌سی، ۸ قهرمان و ۸ ضد قهرمان در مسابقه شرکت کرده‌اند. اما این ۳۲ شخصیت چه کسانی هستند:

Wolverine

Thor

Two Face

Thanos

Red Skull

Riddler

Spider-Man

Superman

Ras al Ghul

Magneto

Penguin

Lex Luthor

Ironman

John Constantine

Joker

Loki

Hulk

Harley Quinn

Green Goblin

Galactus

Doctor Doom

Doctor Strange

Flash

Green Arrow

Batman

Catwoman

Darksein

Deadpool

Apocalypse

Aquaman

Captain America

Wonderwoman

براکت مسابقات

همانطور که در ویدیو مربوط به قرعه‌کشی نیز گفته شد، روند برگزاری مسابقات به این ترتیب است. در دور اول سوپرهیروها در مقابل هم و ضدقهرمانان در مقابل هم قرار می‌گیرند. پس از اتمام دور اول، یک ابرقهرمان در مقابل یک شخصیت منفی قرار می‌گیرد و از دور سوم به بعد، شخصیت‌های برنده فارغ از ذات خوب یا بدشان در برابر همه به مبارزه می‌پردازند. براکت مسابقات را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. این براکت با اتمام هر مسابقه به روز می‌شود:

نبرد ابرقهرمانان

نبرد ابرقهرمانان به صورت رسمی از چهارشنبه، بیست و سوم بهمن آغاز شد و هر روز یک نظر سنجی برگزار می‌شود. 

مرحله مقدماتی

مرحله یک هشتم نهایی:

مرحله یک چهارم نهایی:

مرحله نیمه نهایی:

مرحله فینال:

اسپانسر نبرد ابرقهرمانان زومجی:

اسپانسر نبرد ابرقهرمانان

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده